Een lieve meid, ik kon goed met je opschieten.
Je mocht dan niet alle mensen. Maar als je iemand mocht, was je een goeie vriendin.
Ik heb een leuke tijd met je gehad, en wil je bedanken voor alle momenten dat we samen waren, voor alle momenten die ik met je heb kunnen delen, voor alle momenten dat we stuk gingen van het lachen, en voor alle momenten dat je er voor me was. Je was een belangrijke vriendin voor me.. toen we naar een nieuwe school gingen, ging ik niet heel veel meer met je om. Maar zag ik je nog elke dag, met een vrolijke zwaai of een fijne knuffel. En wanneer ik je zag, die keren moet ik opslaan als gouden juweeltjes in mn hart, omdat ik weet dat ik je nooit weer zie. Het doet me pijn om er aan te denken, dat ik je nooit weer zie. het doet me pijn om te weten dat je zoveel vrienden en familie achter laat. hetdoet me pijn dat we nooit afscheid van je hebben kunnen nemen. Het 1 op het andere moment was je er niet meer. Het werd me verteld, diezelfde ochtend nog op school. Het kwam binnen als een shock, jij als vrolijk 15 jarig meisje, positief in het leven. overleden?! ik kon het niet geloven. ik kon niet huilen, ik kon niks. Ik was helemaal in een shock. Later op de dag kwam het besef, mijn lieve vriendin, is er niet meer.. ik zou haar nooit meer kunnen zien. en nooit meer leuke dingen met haar kunnen doen. Waarom overkomt me dit. waarom. je was nog maar 15, als 15 jarig meisje hoort je dit nog niet te overkomen. je had nog een heel leven voor je, een heel leven vol dingen zoals je diploma halen, beginnen aan je vervolgopleiding.
Elke dag hoop ik nog steeds dat ik wakker wordt uit deze nachtmerrie.. dat ik gewoon weer vrolijk van je kan genieten, zoals we altijd deden. Maandag wordt het laatste moment dat ik het gevoel heb dat je vlakbij me bent, de begravenis, een heftig moment. maar wel om het goed af te sluiten, en te weten da je een fijn leven hier op aarde hebt gehad. en het daar boven alleen maar mooier is!
rust zacht lieve Geanne,
ik heb van alle tijd die we samen hebben doorgebracht geen seconde spijt gehad...
ik hou van je, en zal je nooit maar dan ook nooit vergeten.