Vakantiewerk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seventeen

Vakantiewerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 20:14

Hoi,

Eigenlijk ben ik opzoek naar een leuk vakantiebaantje want ik ga mij deze zomer kapot vervelen.
Ik heb 1 paard en ga 2/3 keer in de maand op concours.
Dit kan op zaterdag/zondag zijn maar ook doordeweeks.
Ik woon tussen Groningen en Assen in en vlakbij Vries en Zuidlaren.
Wat is nou een leuk vakantiebaantje wat ook een beetje leuk verdient?
Ik ben 16 jaar.

Groetjes,

Eunomia

Re: Vakantiewerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:17

Ik weet dat je in de vakantie kranten-/folderwijken over kunt nemen van mensen die die weken op vakantie zijn. Of dit goed verdient weet ik eerlijk gezegd niet precies, maar je kunt er allicht eens naar kijken.

Misschien zijn ze bij een restaurant in de buurt nog op zoek naar mensen voor in de afwas of bediening? Het verschilt volgens mij erg per restaurant of je goed betaald wordt ja of nee, maar dit zou je dan kunnen vergelijken.

Ik weet niet of er campings bij jullie in de buurt zijn? Wellicht is daar iets te doen? Gewoon even Google-en en misschien kom je wel iets leuks tegen.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:56

Misschien kun je bij een supermarkt solliciteren? Of de Mac Donalds?

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 21:13

Camping, horeca, supermarkt, winkel? Zijn genoeg opties. Denk dat er bij jou in de buurt zeker wel wat te vinden is.

Zou gewoon langsgaan om te vragen als je nog kan soliciteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:40

Als je 16 bent is het misschien een leuk idee om in de horeca te gaan werken. Je mag op je 16e al in de bediening werken en met drukke terrassen is dat echt een hele leuke ervaring! Het is echt rennen en vliegen en vooral in drukkere plaatsen kan het ongelofelijk druk worden, maar daardoor is het wel weer een uitdaging. Je leert er heel erg goed van organiseren in je hoofd, prioriteiten stellen en je communicatie wordt ook wat bijgeschaafd! Op de meeste terrassen zullen ze blij zijn met een meid van 16 die voor vakantiewerk komt, en wie weet kan je nog voor 1 of 2 avonden in de week blijven als je weer met school begint!