Afgelopen dinsdag heb ik een super leuke date gehad met een, toch wel hele leuke, jongen. We zijn eerst wat gaan drinken in een cafe en vervolgens ergens wat gepooled. Erg gezellig en geslaagd.
Nu willen we zondag weer afspreken en ik wil hem graag meenemen naar iets leuks, maar daar is het probleem, wat is leuk voor een tweede date? Zit een beetje te googelen en er komen heel wat leuke dingen voorbij, maar ik wil het (nog) niet te duur maken. Ben niet zo'n date expert, dus zou niet wéten wat leuk is voor een (2e) date. Koos inspiratieloos zeg maar.
Wat zouden jullie doen? Is zwemmen geschikt? Een museum? Het liefst in (de buurt van) Groningen.
Brand los! Bioscoop kan altijd, maar lijkt me zo cliché hahaha. Maar als het slecht weer is...
Zwemmen lijkt me niet echt iets...ergens een hapje eten is ook gezellig toch, hoeft ook niet zo duur te zijn. Ga lekker wandelen als het mooi weer is, onderweg ergens een kop koffie doen.
Lau
Geplaatst: 09-05-14 16:24
Samen koken Filmpje kijken Picknicken Twister spelen Spelletjes avond Naar het park en dan uit eten ofz
In t park samen picknicken.. als t mooi weer is dan
Dat is het probleem dan ook, hahaha. Ik zou ook wel naar Termunten willen rijden, daar over de dijk lopen en daarna een visje eten ofzo. Maar als het zulke piepweer is als vandaag, zie ik hem nooit weer denk ik hahahaha. Nee geintje, maar wil wel een goeie, niet verregende indruk achter laten hahaha.