Zalando modellen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Zalando modellen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:01

Ben ik de enige die vindt dat Zalando waardeloze modellen heeft?
Ik kijk af en toe eens op Zalando. Ben zelf niet superslank, maar men zou mij ook niet dik willen noemen vermoed ik. Daarbij ben ik voorzien van een aardige voorgevel.
Ik ben erg lang, dus naar broeken kijk ik niet zoveel, ben meer van de jurkjes, helemaal met de zomer op komst.

Ik ben ook beslist niet anti-dun, sterker nog, ik vind dat ik zelf minimaal 10 kilo moet afvallen (niet dat het iemand zou opvallen, maar het gaat uiteindelijk om mijn gezondheid). Ik zie ook bijna nooit modellen die te dun zijn.

Maar bij Zalando gebruiken ze altijd van die schrale kippetjes. Er zit geen voorgevel aan, worden geen sokken in de BH gestopt of wat dan ook. De kleding wordt ook niet ingenomen om het mooier uit te laten komen, waardoor het altijd lijkt alsof ze een jutezak dragen en ben ik niet echt van het kopen bij Zalando. Sowieso al niet omdat ze nogal slecht met hun medewerkers omgaan. Maar ik kijk graag even wat er allemaal is. Alleen is het allemaal niets door de modellen.
Terwijl wanneer ik hetzelfde bij Wehkamp zie, het juist hartstikke leuk is.

Ben ik de enige die dit zo ziet?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:03

Ik zou zeggen: stuur je klacht naar Zalando. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:05

Eens :j
En als je zelf wel curves hebt dan is totaal niet in te schatten hoe het kledingstuk je zal staan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:05

Over hoe ze met de medewerkers omgaan? Ik heb zo het vermoeden dat ze zich daar niets van aantrekken. Aangezien dat al zeker twee jaar zo gaat.

Ik neem aan dat Zalando niet voor de grap gebruik maakt van deze modellen, dus wellicht kan iemand hier dit uitleggen. In plaats van het uitermate bruikbare advies om een klacht in te sturen.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:05

Helemaal met je eens. Ik vind H&M hele leuke modellen hebben! Die gebruiken namelijk ook meiden die net even anders zijn dan het standaard súper knappe koppie. Meiden met veel sproeten, spleetje tussen de tand, kort haar, moedervlekjes.. Oftewel, echte mensen.. Want niemand is perfect, helaas tegenwoordig wordt iedereen perfect gemaakt ( geshopt) wat zorgt voor de vele onzekerheden van de meiden in de puberteit.

Persoonlijk vind ik de Zalando meiden niet te dun, maar dat is een mening. Ik vind ze wel te weinig vormen hebben en vaak kleding aan hebben die gewoon 3 maten te groot zijn en zo dus niet mooi uitkomen. De lagen photoshop over de gezichten vind ik te opvallend, wat ik ook zonde vind.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:06

Mars schreef:
Eens :j
En als je zelf wel curves hebt dan is totaal niet in te schatten hoe het kledingstuk je zal staan.

Precies!

Als Calvin Klein Blake Lively inhuurt om model te staan, gaan ze de kleding bij haar ook op plakken, omdat ze geen modellen maten heeft. Maar wel op een manier dat het mooi staat en dat mensen het ook willen dragen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:07

Nessah schreef:
Helemaal met je eens. Ik vind H&M hele leuke modellen hebben! Die gebruiken namelijk ook meiden die net even anders zijn dan het standaard súper knappe koppie. Meiden met veel sproeten, spleetje tussen de tand, kort haar, moedervlekjes.. Oftewel, echte mensen.. Want niemand is perfect, helaas tegenwoordig wordt iedereen perfect gemaakt ( geshopt) wat zorgt voor de vele onzekerheden van de meiden in de puberteit.

Persoonlijk vind ik de Zalando meiden niet te dun, maar dat is een mening. Ik vind ze wel te weinig vormen hebben en vaak kleding aan hebben die gewoon 3 maten te groot zijn en zo dus niet mooi uitkomen. De lagen photoshop over de gezichten vind ik te opvallend, wat ik ook zonde vind.

Vind ik ook! Bij H&M kan je zien dat ze hun best doen om de kleding te presenteren.

Ik denk ook niet dat ze te dun zijn, maar het ziet er zo raar uit met inderdaad kleding die 3 maten te groot is...

Ik kijk meestal niet naar de gezichten, dus dat is me nog nooit opgevallen. Zal eens kijken :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:09

H&M rocks wat dat betreft!
Ik keek net eens op de zalando site, en het zijn zeker dunne modellen.
Veel is het hoofd er niet opgezet en dat maakt misschien ook wel verschil.
Misschien dat veel mensen de 'dunne' modellen mooier vinden? (wat ik niet begrijp)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:11

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:12

Bonprix heeft ook vrij volle modellen, in ieder geval iets normaler.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:13

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:15

Kana schreef:
Ik doe iets verkeerd denk ik?
http://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/

Ik zie enkel kleding, op welk kledingtype ik ook klik ik zie geen modellen? :o?

Moet je het artikel aanklikken. Volgens mij hebben ze nagenoeg elk artikel op een model geplaatst.

Suzanne F. schreef:
Bonprix heeft ook vrij volle modellen, in ieder geval iets normaler.

BonPrix heb ik ooit één keer bij besteld, maar dat was waardeloze kwaliteit. Het ziet er altijd geweldig uit, maar dan koop je een leuk katoenen shirtje, pak je het uit, is het net karton :') Dus tot zover ik en BonPrix.

Overigens heb ik niets tegen dunne modellen, of de reguliere modellenmaten. Zolang de kleding er maar netjes op wordt gepresenteerd, en dat is bij Zalando niet het geval. Een jutezak zal ze nog beter staan :P Dus ik vraag me af waarom dat is. Het lijkt me dat een keten als Zalando daar zeker wel een reden voor heeft, of een achterliggende gedachte.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:16

Nessah: Volgens mij is dat gewoon een hele losse jas zonder taille...

Ik snap nu wat je bedoelt TS, ik keek alleen naar de overzichten, zonder modellen. :D Oops.
Laatst bijgewerkt door Kana op 09-05-14 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:17

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:18

Nessah schreef:
http://www.kledinginsider.nl/wp-content ... ando21.jpg

Dit is zo'n voorbeeld.. Kleding hangt los en doet werkelijk niets voor haar figuur. In het gezicht ook echt een hele laag shop, helaas te duidelijk (vind ik)

of dit: http://modenews.zalando.nl/2012/02/23/z ... ollection/ Dat bedoelt TS denk ik met de losse kleding..

Bij het eerste linkje vind ik de kleding wel leuk, ook wel geinig gemodelleerd. Losse kleding is tegenwoordig wel de mode.

Wat ik bedoel is meer dit:
http://i2.ztat.net/large/V1/02/1C/08/LB ... -B11@7.jpg

http://i2.ztat.net/large/V1/02/1C/08/LB ... -B11@5.jpg

Echt, waar is die taille? En je krijgt echt niet meer tieten in een jurk door je rug te krommen...

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:18

Ik vind juist H&M irritant omdat ze daar dus wel vanalles terugspelden op hun modellen en wat je dan daadwerkelijk krijgt in sommige gevallen er heel anders uitziet dan op de foto :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:19

lrtj_ schreef:
Eens,
Maar ik denk dat ze het niet expres zo combineren ik denk vooral omdat het komt dat ze jeugdig willen zijn maar toch ook classy.

Edit:

http://www.zalando.nl/anna-field-jersey ... r-i11.html

Voorbeeld

Die hadden ze wat zongebruinder mogen shoppen... Steekt ook zo raar af...
Ook iets waar ze niet over na lijken te denken??? In zo'n jurk steek je toch iemand die wat donkerder getint is? Dat verkoopt een stuk beter... No offense...

Lau

Re: Zalando modellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:25

Dat denk ik ook ja maar goed hun keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:37

Ik vind de modellen van de Zara nog erger.. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:39

Rebeccaa schreef:

Geen idee die website is geblokkeerd op het werk

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:40

lrtj_ schreef:
Rebeccaa schreef:

waarom geblokkeerd?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:41

H&M gebruikt vaak niet eens echte modellen, maar gewoon paspoppen waar ze een hoofd op Photoshoppen en de boel nog wat verbouwen om het echt te doen lijken. :+ Tot zover de echte modellen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:41

Veertje11 schreef:
lrtj_ schreef:

waarom geblokkeerd?[/quote]

Geen idee vindt de baas leuk, dan doe je geen andere dingen in zijn tijd :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:42

Fiffill schreef:
H&M gebruikt vaak niet eens echte modellen, maar gewoon paspoppen waar ze een hoofd op Photoshoppen en de boel nog wat verbouwen om het echt te doen lijken. :+ Tot zover de echte modellen!

Serieus :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:43

Ja, al weet ik niet of ze het nog steeds veel gebruiken, maar zoek het maar op bij Google dan zie je wel artikelen erover. Ziet er ook niet uit :')