Ik moet voor mijn opleiding een betoog schrijven en er een presentatie over geven. Het moet een sociaal economisch onderwerp zijn en ik wilde het graag doen over de vettaks. Ik heb hier namelijk al eerder een debat over gevoerd en weet er dus al van alles van. Bij de stelling moet ik 4 argumenten voor geven en 2 tegen. Het is dus makkelijker om het met de stelling eens te zijn. Ik zelf ben tegen de vettaks, dus moet een stelling bedenken die dit verwoord. Dit is alleen erg lastig, daar je in een stelling geen ontkenningen mag gebruiken (niet, nooit, geen etc.) Dit is dus een beetje lastig in mijn geval en ik kom er maar niet uit! Heeft iemand misschien tips of ideeën voor een passende stelling?
OK sorry, dacht dat ik wel om hulp mocht vragen... Voor de andere iig bedankt voor wat ideeën.
Suzanne F.
Geplaatst: 09-05-14 12:15
De vettaks moet ingevoerd worden. De vettaks zorgt voor minder gezondheidsproblemen. De vettaks zorgt voor minder obesitas bij jonge kinderen. De vettaks is betutteling van de overheid. De vettaks is alleen goed voor het verrijken van de schatkist.