Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Minder dan 35% arbeidsongeschikt
Bent u minder dan 35% arbeidsongeschikt? Dan heeft u geen recht op een uitkering volgens de WIA. U blijft in principe in dienst bij uw werkgever. Bijvoorbeeld in een aangepaste functie. Als dit niet mogelijk is, kan uw werkgever u ontslaan.
Mindypony schreef:mijn eerste arbeidsongeschiktheidsdag is 10-6 -2013 yinnar.
maar ik snap nu idd wat beter waarom ze me op die 5%laten staan.
Ik vind dat ze niet erg hun best hebben gedaan qua reintegratie,heb nog nooit een jobcoach gehad,begeleiding niks.. gewoon me door laten modderen in mijn functie,daardoor melde ik me iedere x ziek omdat ik het gewoon niet aankon.
Nu helemaal niet meer omdat ze me hebben laten aanmodderen,of ligt die fout bij mezelf?
Ben ik verplicht om werk te doen die mijn werk me aanbied? of mag ik ook aangeven dat ik gewoon mijn eigen werk wil doen maar dan bv een paar uurtjes per keer?
Mindypony schreef:En wat gebeurd er als ik me 100% ziek meld? gaat dan de wia ook gewoon door? en wat als ze me dwingen?
Mindypony schreef:En wat gebeurd er als ik me 100% ziek meld? gaat dan de wia ook gewoon door? en wat als ze me dwingen?
Mindypony schreef:mijn eerste arbeidsongeschiktheidsdag is 10-6 -2013 yinnar.
maar ik snap nu idd wat beter waarom ze me op die 5%laten staan.
Ik vind dat ze niet erg hun best hebben gedaan qua reintegratie,heb nog nooit een jobcoach gehad,begeleiding niks.. gewoon me door laten modderen in mijn functie,daardoor melde ik me iedere x ziek omdat ik het gewoon niet aankon.
Nu helemaal niet meer omdat ze me hebben laten aanmodderen,of ligt die fout bij mezelf?
Ben ik verplicht om werk te doen die mijn werk me aanbied? of mag ik ook aangeven dat ik gewoon mijn eigen werk wil doen maar dan bv een paar uurtjes per keer?