Facebook tijdlijn niet bij de tijd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Facebook tijdlijn niet bij de tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 17:28

Hebben jullie dat ook, dat alle berichten van dagen geleden bovenaan je startpagina staan, ook als er niet op gereageerd is, en dat recente berichten niet te zien zijn?
Klein voorbeeld: een van mijn fb-vrienden heeft op 3 mei wat gepost, een andere vriend op 4 mei. Beiden staan boven berichten die vandaag gepost zijn, waar wel op gereageerd is.

Ik heb geprobeerd cookies te verwijderen, maar dat maakt niets uit, het blijft hetzelfde. Ik vind het een beetje irritant om elke keer door alles heen te moeten scrollen op zoek naar nieuwe berichten. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Ik heb niets aan instellingen veranderd...

Air

Re: Facebook tijdlijn niet bij de tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:29

Dan staat het waarschijnlijk op topverslagen en moet je het op meest recente berichten zetten :) dat doe je bij het nieuwsoverzicht.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 17:31

Maar dan is nog de vraag hoe dat kan, ik heb er niets aan veranderd? Daarbij heb ik zelf een bericht geplaatst dat bijna 100 keer geliked is en veel reacties op komen, die staat er niet tussen...

Maar ik ga kijken!

*edit: wat jij zei klopte inderdaad wel, het stond op topverslagen. Blijft mijn vraag van hierboven wel gelden...
Laatst bijgewerkt door kleinvosje op 07-05-14 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:32

Je kunt kiezen tussen de recente berichten en top verslagen. Als het ingesteld staat op dat laatste dan is het idd zoals jij beschrijft.
Edit:
Als je op dat icoon naast nieuwsverslagen klikt dan kun je dat normaal wijzigen
Laatst bijgewerkt door inochiyo op 07-05-14 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 17:33

Zie edit hierboven, het stond inderdaad op topverslagen. Maar mijn eigen topverslag staat er dan weer niet tussen :S?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:33

Mijn facebook is ook aan vakantie toe, die doet ook zo raar.
De helft van de vrienden staan op hele wazige foto's.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:37

Facebook heeft er een handje van om je eigen berichten niet te laten zien op je tijdlijn of meer naar onder,ook als ze recenter zijn, heel irritant, weet alleen niet waardoor dat komt.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:39

Air schreef:
Facebook heeft er een handje van om je eigen berichten niet te laten zien op je tijdlijn of meer naar onder,ook als ze recenter zijn, heel irritant, weet alleen niet waardoor dat komt.

Waarschijnlijk komt dat door Facebook zelf. Die willen graag dat je meer scrollt en onderweg meer advertenties ziet langskomen.