Misschien kunnen jullie mij een beetje helpen, ik heb zitten kijken op het internet google wikkipedia etc maar ik word nu niet echt wijzer....
Ik doe nu het volwassenen onderwijs omdat ik vorig jaar wegens ziekte mijn havo 5 niet heb kunnen halen. Dus doe ik nu 3 vakken , natuurkunde scheikunde en tekenen (praktijk en theorie).
Maar nu ben ik niet zo goed in natuurkunde.... en ik ben bang dat ik daarvoor zal zakken ook al ga ik er natuurlijk voor!! maar nu zag ik op mijn rapport dat ik opeens 2 extra vakken heb!! mijn frans van vorig jaar nog, en tekenen van dit jaar!. Nu was ik voor frans helaas wel gezakt stond er een 5 voor. maar is het niet zo dat als ik voor natuurkunde ook een 5 sta ik mijn frans kan laten vallen want dat is een tweede extra vak zodat ik mijn compensatie punt voor mijn natuurkunde kan gebruiken?
Ik zal eventjes voor jullie in het kort mijn vakken en cijfers opschrijven.... ze zijn niet echt geweldig maar ach

Beter als mn best kan ik niet doen

Vakken van het gemeenschappelijke deel
Nederlandse taal en literatuur 6
engelse taal en literatuur 6
Rekenen 3F 5 (maar telt niet mee omdat ik hem vorig jaar al gehaald had)
combinatie cijfer 7
Vakken van het profiel deel
Biologie 6
natuurkunde -
Wiskunde A 6
Scheikunde -
Vakken van het vrije deel
Tekenen -
Franse taal en literatuur 5
Onderdeel van het combinatie cijfer
Profiel werkstuk 7
maatschappijleer 7
levensbeschouwelijke vormingsonderwijs 8
Ik hoop dat jullie mij misschien een handje verder kunnen helpen!
Alvast hartelijk dank!
Oh ja ik was al naar leraren geweest maar die waren niet echt duidelijk , die zeiden zoek maar op het internet...