Heeft Google issues? Of mijn internet/laptop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Heeft Google issues? Of mijn internet/laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 10:10

De laatste week/twee weken heb ik af en toe problemen met Google. Als ik via mijn adresbalk iets wil zoeken op Google, ik een error krijg. Eerst duurt het heel lang voor 'ie iets laadt (onderin Chrome staat dan "wachten op beschikbare socket") en vervolgens krijg ik het bericht "Google Zoeken - De applicatie is momenteel niet bereikbaar". Als ik het dan nog een keer probeer werkt 'ie soms wel, soms niet. Het probleem duurt nooit lang.

Voorheen had ik hier nooit last van, echt pas sonds max. 2 weken. Hoe het zit als ik naar google.com ga weet ik niet, ik zoek 99% van de tijd via mijn adresbalk dingen op. Iemand enig idee waar dit probleem ligt en of/wat ik er aan kan doen?

Piekosjj

Re: Heeft Google issues? Of mijn internet/laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:15

En hoe zit het met andere browsers? Bijv Firefox, IE, Safari etc
Ik heb zelf dit probleem niet (ook Chrome, wel op een Macbook) en het lijkt me eerder een probleem met je internetverbinding dan met Chrome.

imd

Re: Heeft Google issues? Of mijn internet/laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 10:48

Ik gebruik nooit wat anders dan Chrome. Kan het eens proberen maar omdat hij het niet altijd doet, zou ik dan een tijdje op die browsers moeten gaan werken, heb ik weinig zin in eigenlijk :P Mocht ie nou weer raar doen dan probeer ik het wel even :) Ik denk zelf eigenlijk ook niet dat het aan Chrome ligt, gezien álle andere websites prima gaan, met Google bedoelde ik meer de site zelf..