Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mirriejj schreef:Helaas geen briefje in de bus, ook bij de buren niet.
Mail naar het bedrijf is al verstuurd. Maar worden pakketten van royal mail niet in NL overgenomen door postNL toevallig?
mirriejj schreef:Ik ook niet, morgen maar even het postkantoor bellen. Was een grote bestelling en ook nog niet eens voor mij alleen. Best zuur dus als die kwijt raakt.
Kreeg wel al automatisch mail terug van het bedrijf dat ze zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen.
Werd op hetzelfde nummer in een andere straat bezorgd. Hoe durven ze!! Het was gewoon in een andere wijk!!
Het is de laatste tijd wel heel erg. Meestal als we een pakketje verwachten hangen we een briefje op de deur dat ze het pakket niet mogen afleveren bij één van de buren. Heel duidelijk toch
Nu weet ik dat mijn buren het niet erg vinden om eens een keer wat aan te nemen, maar ik dan haal ik het nog liever zelf op als ze bij twee pogingen ons niet thuis getroffen hebben. Dat briefje hangt er niet voor niks. SAKKIA schreef:En toch vis je dan een briefje uit de bus met de mededeling dat het pakket is bezorgt bij één van de burenNu weet ik dat mijn buren het niet erg vinden om eens een keer wat aan te nemen, maar ik dan haal ik het nog liever zelf op als ze bij twee pogingen ons niet thuis getroffen hebben. Dat briefje hangt er niet voor niks.
ista schreef:Ik heb toevallig vorige week een bestelling geplaatst bij een bedrijf in Engeland, pakket werd verzonden met Royal Mail en is afgelopen dinsdag hier aangeboden door PostNL. Bij mij dus alles zonder problemen verlopen!
jorika1986 schreef:ista schreef:Ik heb toevallig vorige week een bestelling geplaatst bij een bedrijf in Engeland, pakket werd verzonden met Royal Mail en is afgelopen dinsdag hier aangeboden door PostNL. Bij mij dus alles zonder problemen verlopen!
Zeggen ook niet dat het altijd mis gaat. ik heb in de laatste jaren ongeveer bij elkaar 170 dingen besteld.
Daarvan is het 1 keer niet goed gegaan.
Het formaat van de bestelde dingen was uiteen lopend. Van motorbanden tot een armbandje!