Het zit zo, ong 3 maanden geleden is mijn relatie over gegaan. Het kwam allemaal heel onverwacht van mijn ex en ik was er kapot van, we waren daarvoor hele goede vrienden en dat is nu dus zo goed als weg. Niemand begrijpt het, zelfs zijn vrienden niet omdat ie 2 dagen van te voren zo zeker was dat ie het zou uitmaken en 1 dag ervoor zegt ie -dronken- op een feest tegen z'n vrienden dat ie me mist en smst ie me dronken dat ie van me houd. Volgende dag maakt ie het uit..
Ik was erg verrast en iedereen eigenlijk omdat het uit t niets kwam, hij gaf als reden dat ie me soms meer als "normale beste vriendin" zag de laatste tijd dan in een "relatie" aldus twijfels.
Nu zijn we 3 maanden verder en aangezien we dezelfde vriendengroep hebben zie ik hem nog vaak en doen we gewoon als vrienden. Laatst bij Koningsdag was hij dronken en ik was daar met mijn vriendinnengroep en hij met zijn vrienden, we mogen elkaar allemaal en gingen dus zo de dag door. Hij was goed dronken en ik had het gewoon naar m'n zin met zijn vrienden etc, dansen lachen je kent het wel, nu hoorde ik de dag erna van z'n vrienden dat toen ik met een van z'n vrienden aan t dansen was dat ie dat helemaal niet fijn vond en had ie aan een van z'n vrienden gevraagd of ze ons uit elkaar wilde halen ( hier heb ik dus toen niks van gemerkt, hij zei t sneaky tegen z'n vriend die ons uit elkaar haalde, nu zullen jullie denken wat is nou t probleem. Mijn probleem is dat mijn ex tegen iedereen het grootste woordje heeft dat het hem allemaal niks boeit wat ik doe, maar dat ie achteraf (dronken) toch mij liever niet lol ziet maken met andere jongens, als je hem er daarna naar vraagt ontkent ie dit en zegt ie weer dat het hem niks boeit, ik en onze vriendengroep weten hier gewoon geen raad mee.
Snappen jullie misschien waarom hij zo raar doet? Of doen meerdere exen dit?
Sorry voor t lange verhaal trouwens!
Groetjes!