Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd en nu ben ik opzoek naar trouwlocaties. Wij hebben een boerderij in ons hoofd met mooi uiterlijk en daarbij een groene wei. We willen een zomerse bruiloft met een prieel buiten op de wei en stoelen daarvoor. Daarnaast willen wij het feest kunnen voortzetten in de boerderij als zijnde feestzaal.
Tevens moeten mijn twee pony's mee kunnen naar de bruiloft. Daarom heb ik het het liefst zo dichtmogelijk bij huis. De paarden staan in Rotterdam.
Dat is zeker jammer. Mijn moeder is getrouwd in Belgie en mijn oma krijgt het niet meer voor elkaar om zo lang van huis te zijn dus binnen Nederland is nodig.
Daar ga ik even naar zoeken Friesam. Brabant is niet zo gek ver dat is een mogelijkheid. Edit: Weet niet of het in brabant ligt hoor haha. Misschien handig om de locatie erbij te zetten bij de tips.
Let wel dat een locatie door de gemeente is aangemerkt als officiele trouwlocatie. Je mag dus niet bij willekeurige boer Nelis aanbellen en vragen of je in zijn wei mag trouwen Wellicht zeg ik dit ten overvloede, maar toch.
Dankjewel Mars dat ga ik eens op mijn gemak bekijken. Van de officiele trouwlocatie wist ik af maar ook nog maar sinds kort dus zo gek is het niet om aan te halen haha.
Oh ja, de Lickebaertshoeve in Maasland is wellicht ook nog een mooie, die hebben ook vermeld staan dat buiten trouwen ook mogelijk is: http://www.toptrouwlocaties.nl/lickebae ... ostedField[provincies]=64&PostedField[SoortLocatie]=7103&straal=20&search=true
Tegenwoordig is het ook een pannekoekenhuis maar het is nog steeds een trouwlocatie. Ben er een paar jaar geleden geweest voor een trouwerij, was een leuk plekje!
Alle drie hele mooie locaties die aan je eisen voldoen. Eventueel kan de retraiterie in Bleiswijk ook heel erg leuk zijn, niet echt een boerderij maar wel een prachtig plekje aan het water. Wel meer geschikt voor kleinere bruiloften.
Succes met uitzoeken en gefeliciteerd natuurlijk!
Suzanne F.
Geplaatst: 06-05-14 14:44
Midden van het land zit er ook eentje. In Montfoort.