Weet niet of het hier goed staat, maar leek mij de meest geschikte plek

Ik zit een beetje met een probleem van mezelf
Ik ben zelf iemand, die eigenlijk niet stil kan zitten.
Wil graag dingen doen, waardoor ik mij eigenlijk al gauw vol prop met een druk schema!
Ik heb 10 jaar achter elkaar onder voetbal gezeten, wat ik echt helemaal het einde vond.
Na die 10 jaar werd het wat minder, het team viel uit elkaar, ik kreeg een verzorgpony en had de keuze gemaakt om te stoppen.
Toen ben ik verder gegaan met paardrijden, waarbij ik een 2de leasepaard erbij kreeg.
Dit betalen mijn ouders, en betaal ik 30,- in de maand aan mee.
Na 2 jaar gestopt te zijn met voetbal, 2 verzorgpony's is er intussen 1 pony weggevallen, wat mij eigenlijk heel goed heeft gedaan.
Kwam elke dag 11u in de avond pas thuis, was gebroken en op.
Waarbij mijn opleiding er ook niet veel goed door kwam.
Ik heb nu gewoon weg meer tijd, omdat ik dan 1 pony minder doe, en mis het voetbal eigenlijk zo erg dat Ik het eigenlijk weer heel graag wil doen!
Heb der alles voor over echt waar, behalve het leasepaard opgeven.
Nu komt het probleem, het jaar voordat ik gestopt ben met voetbal, kreeg ik een blessure aan mijn enkel, ik heb een tekorte pees, waardoor ik tijdens het voetbal toen die tijd elke keer pijn kreeg.
En het advies van de huisarts heb gekregen om te stoppen.
Toen was mijn leven ineens een stuk minder leuk!
Maar het kriebelt elke dag weer, ik wil het zo graag!!
Nu wil ik zelf het voetbal alles betalen, dit gaan financieel ook zeker lukken.
Maar nu mijn ouders nog overtuigen, want ik ben bang dat ik zou moeten gaan kiezen van hun, of het paard of voetbal.
Dit wil ik niet.
Ik heb alle spullen nog, en het past ook nog allemaal, dus dat is al wel meegenomen!

Ik ben ook nog opzoek naar een baan, maar dit hoef ik natuurlijk niet al mijn dagen vol te plannen, ik heb de maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag, en zondag de tijd.
Waarbij de dinsdag en woensdag niet heel handig uitkomen verwege stage, maar ik denk dat er toch best wat te plannen valt.
Hoe zou ik mijn ouders het het beste kunnen brengen?
Groetjes!
?