Mag er eigenlijk niet om lachen maar het zag er zo grappig uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ElineS schreef:Het is wel overdreven, maar als je bang bent voor iets of een fobie hebt, dat kun je niet zomaar even opzij zetten. Die vrouw is echt gewoon bang en dat is niet onder controle te houden... Dat je er een beetje om kan lachen, dat kan ik ook.. Als ik dat zou zien gebeuren. Maar ik zou niet mijn telefoon erbij pakken en die arme vrouw gaan filmen.. En ook nog eens niet die hond even vasthouden voor haar. Vind het echt belachelijk.

xdniesje schreef:Sommige mensen hebben nou eenmaal een fobie. Ik vind het zo asociaal van deze jongen dat hij niet meedenkend is, maar eerder de vrouw belachelijk maakt. Dat hij die hond daar los laat lopen kan al helemaal niet, zeker niet als de mevrouw het heeft gevraagd om het even aan te lijnen. Bah, ik word er echt boos om. Hoe stom kan je zijn zonder het zelf door te hebben?
badass schreef:xdniesje schreef:Sommige mensen hebben nou eenmaal een fobie. Ik vind het zo asociaal van deze jongen dat hij niet meedenkend is, maar eerder de vrouw belachelijk maakt. Dat hij die hond daar los laat lopen kan al helemaal niet, zeker niet als de mevrouw het heeft gevraagd om het even aan te lijnen. Bah, ik word er echt boos om. Hoe stom kan je zijn zonder het zelf door te hebben?
Maar het is zijn hond niet
Petrichor schreef:ElineS schreef:Wat onrespectvol van dat poedersuiker jong. Hij kan die hond toch even vastpakken en haar laten weglopen.
Respectloos jong?? Respectloos mens zul je bedoelen. Als dat mens met haar reet op mijn auto ging zitten zal ik haar zweren dat ze banger voor mij is dan voor de hond.
Petrichor schreef:Mee eens dat honden aan de lijn moeten, maar die vrouw had ook wel op dat kastje kunnen springen. Ik had die vrouw letterlijk en figuurlijk van mijn auto gemept!
Petrichor schreef:Ik was al kwaad toen iemand in haar tas iets zocht op de motorkap van onze gloednieuwe auto! Heeft dat mens geweten ook.
Hoe dan ook als er iemand op mijn auto staat heeft die gene een probleem. Ik wil toch geen deuken krassen of wat dan ook op mijn auto hebben.