Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kun je precies zien hoe of wat.
Destination schreef:Wat belachelijk dat je moet betalen als je een weekov hebt terwijl het geen verplichte vrije dag is en weekendov wel gratis is
vuurneon schreef:Destination schreef:Wat belachelijk dat je moet betalen als je een weekov hebt terwijl het geen verplichte vrije dag is en weekendov wel gratis is
Maar het is wel een officiële feestdag voor het openbaar vervoer en telt het als een zondagsdienst. (En volgens mij rijden ze ook volgens het zondagsschema dan)
Jellebie schreef:Hoi bokkers,
Weet iemand misschien of je studenten ov het op bevrijdingsdag morgen doet? Ik heb gewoon stage en moet een behoorlijk stuk reizen met ov dus het zou een duur grapje worden als ie het niet zou doen.....
Op de website staat dat hij het op dagen als bevrijdingsdag, pasen, kerst, hemelvaart etc niet doet maar ik hoorde van een vriend dat bevrijdingsdag maar een keer in de vijf jaar een officiele vrije dag is en dat dat op bevrijdingsdag morgen niet zo is dus dat hij het morgen wel zou moeten doen.
Iemand die weet hoe het zit?
na een uur bussen erachter komen op het station dat hij niet geldig is. Dus maar weer naar huis anders gaat het een beetje veel kosten maar de bus rijs om het uur. Die bijna om is nog een kwartier dan kan ik weer naar huis
ben ik 10 uur thuis en zat om 7 uur in de bus hahaha