De omstandigheden om mij heen zijn wat veranderd en ik begin mezelf steeds meer af te vragen, wil ik dit 'wachten' allemaal nog wel? Daarnaast ligt het niveau voor mij erg hoog, dus twijfel ik ook nog steeds of ik het niveau daadwerkelijk wel aan kan.
Toch ben ik altijd erg enthousiast geweest over de pre-master en vond ik de vakken onwijs leerzaam en interessant. Maar nu hangt er dus een groot vraagteken boven mijn hoofd...
Moet ik misschien toch niet voor een niveau lager en voor de studie SPH gaan? Tenslotte, als ik naar vacatures in dat vakgebied zoek, wordt er ook vaak gevraagd naar SPH. Of moet ik toch door gaan met de pre-master Orthopedagogiek wat ik altijd al heel graag wilde?
Gelukkig heb ik al wel een papiertje, lerares basisonderwijs. Inmiddels ook één jaar voor de klas gestaan, maar ik weet zeker; dat is niet iets wat ik heel mijn leven wil blijven doen.
Zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met de pre-master Orthopedagogiek of SPH en die tips/meningen etc willen geven?