In de Paard en Sport van april die gisteren op de deurmat viel staat een advertentie over een "superhandige" app genaamd Healthy Horse. Deze zou beschikbaar zijn in Itunes en Playstore. Ik heb gezocht maar ik kan de app niet vinden. Ook op internet, en bij de uitgever Zoetis is niets te vinden. Heeft iemand deze app al gevonden ?
PinkyPie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 17:42
Het antwoord van de leverancier: "Voor Android kun je de app vinden onder de naam Stable Mate. Op de iPhone is er al een Nederlandse vertaling beschikbaar, voor de appstore zal deze later beschikbaar zijn".
Nou waardeloos. Alleen een Engelstalige betaalde versie. Dus niet geprobeerd. Slechte reclame!
Fenny
Geplaatst: 20-08-14 08:11
Van mijn paardentandarts kreeg ik de tip van deze app. Zij heeft een iPhone en dus ook de app 'Healthy Horse'. N.a.v. de opmerking van PinkyPie heb ik voor mijn Android telefoon gezocht op 'Stable Mate' maar ik kom deze app, net als 'Healthy Horse' nergens tegen? Hebben jullie toevallig nog een zoektocht gedaan naar deze of een soortgelijke app? Lijkt me wel erg handig namelijk.
Gevonden! Via Google wat zoektermen geprobeerd en toen kwam ik hier terecht. Wanneer je via je mobiel deze link opent kun je hem downloaden Heb Senna en Dexter al in 'Mijn Stal' staan, vanavond alles er maar even in zetten.
Geweldige app!! Ik gebruik hem al een tijdje en ik vind het echt heel fijn werken!
Het enige wat het niet goed doet is bij mij het vaccineren: dan crasht de app en kan ik niks aanvullen. Hij blijft dus continue aangeven dat mijn paard gevaccineerd moet worden terwijl ik niet kan invullen dat hij allang gevaccineerd is.
Heb bij Dexter aangegeven dat hij zijn enting in oktober 2013 heeft gehad. Er staat nu dat hij oktober 2015 pas weer moet, denk niet dat se KNHS het daar mee eens is.. :p Zou dit foutje van mij zelf zijn of foutje in de app?
Yontheke
Geplaatst: 20-08-14 11:06
deflin schreef:
Wanneer iemand op hun iPad aan het zoeken is moet je de zoek functie van alleen iPad, naar alleen iPhone zetten. Daar staat die wel onder
Ik krijg normaal gesproken een melding in mijn scherm.
sanne1992
Geplaatst: 19-12-14 09:46
Topic is al een tijdje rustig,
Ik heb deze app gisteren er uiteindelijk af gegooid. Ik kijk er ten eerste niet op. Het enige wat ik erin had staan was voor de hoefsmid, maar hier kreeg ik steeds geen melding van. Gelijk vanaf het begin al niet.
Had altijd al een simpel agendaatje, en daar kijk ik meer in dan in de app.