Over 3 weken, na de examens, zal mijn kamer van inrichting veranderen. Op dit moment is het allemaal slordig en onhandig ingedeeld, zo staat het al vrij lang. Nu zit ik met het probleem dat mijn kamer niet bepaald handig gevormd is en er twee schuine balken in zitten.

Ik heb even snel een schets gemaakt van mijn kamer. Het is niet precies op schaal, maar geeft wel goed weer hoe groot het ongeveer is.

Wat er sowieso in moet:
Tweepersoonsbed van 140cm x 200cm, groot bureau voor computer, tv van 40 inch, gamestoel.
Het bed staat nu in het uitsteekels rechtsonderin, met de kopse kant aan de 170cm muur. Mijn kleding kast zit nu bovenin in het midden, dat hele stuk van 200cm tussen de schuine balken. Mijn vader wil deze verhuizen naar het kleine hoekje linksboven (waar nu mijn hoekbureau staat). Links in mijn kamer staat de tv met gamestoel.
Overigens zitten er nog 2 ramen, namelijk in de muur van 210cm boven en de muur van 200cm ernaast.
Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen?
De bedoeling is om computer en tv (met Xbox) bij elkaar te hebben in verband met opname apparatuur. Ik zal waarschijnlijk ook een vrij groot bureau nodig hebben om mijn apparatuur en andere zooi op kwijt te kunnen 
De getallen zijn trouwens niet helemaal perfect op de cm gemeten hoor

Edit: Er komt waarschijnlijk een nieuw bureau, ik heb nu een hoekbureau maar het is echt een onding. Ik kan er niks op kwijt en mijn computer is er te groot voor