Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Simbaa schreef:Ik heb ook mijn bachelor rechtsgeleerdheid aan de Erasmus gehaald afgelopen jaar. Volgens mij heb ik het zelfde gekregen, al weet ik niet meer of de diplomasupplementen in het Nederlands zijn. Voor de rest heb ik er niet zo goed naar gekeken, maar zal de documenten morgen eens bekijken
Het zou idd helpen als je de documenten kunt bekijken, want ik maak me vreselijk zorgen. Ik weet dat het "maar" een bachelordiploma is, maar ik heb er toch wel hard voor gewerkt. Bovendien stop ik er een jaar mee, en wil ik pas per 1 september 2015 aan een master beginnen. Dus tot die tijd is dit mijn enige diploma
Suprice schreef:Er staat ook geen gemiddeld cijfer op mijn bachelor en ook niet op mijn diploma van de master. Beiden aan de universiteit. Ik weet zo niet wat er bij mijn bachelor bij zit, maar dit klinkt mij als heel normaal in de oren. Ik had nog supplementen ivm buitenland, maar volgens mij zo verder ook niks meer.
Simbaa schreef:Ik heb hem ook zeker niet ondertekend, aangezien ik hem niet zelf heb opgehaald.

Welk vak was het laatste tentamen? sanasoufi schreef:Simbaa schreef:Ik heb hem ook zeker niet ondertekend, aangezien ik hem niet zelf heb opgehaald.
Bedankt voor al je hulp! Ik denk dat ik gewoon niet zo raar moet doen. Ik ben geloof ik nog steeds in shock dat ik uberhaupt een diploma heb gekregen. Mijn laatste tentamen was een nachtmerrie en ik dacht echt dat ik geen diploma zou krijgen. Bleek gelukkig een 6.3 te zijn (geen idee hoe) en nu precies 3 weken later heb ik gewoon een diploma op zak
Ik sta zelfs al in het examenregister!!!
http://www.eur.nl/essc/studentenadminis ... nregister/
Maar als je in het register staat zit het goed hoor, gefeliciteerd!! Simbaa schreef:Wow dan moet je extra genieten! Helaas heeft mijn zusje nog niet kunnen kijken, maar ik denk echt dat het kloptWelk vak was het laatste tentamen?
Dat durf ik niet
zometeen pakken ze me diploma af
Ik heb van een medestudent inmiddels gehoord dat de bul wel ondertekend moet worden en dat het judicium + gemiddelde op je cijferlijst horen te staan
)
Simbaa schreef:Maar je snapt toch wel dat ze niet zomaar je diploma afpakken? Misschien vervangen ze de papieren, maar als je aan de afstudeereisen voldoet hoef je echt nergens bang voor te zijn!
Ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje overdrijft. (Zegt iemand die zelf haar diploma pas na een half jaar door iemand anders op heeft laten halen)
Maar hoe wist jij dan dat je de juiste documenten hebt gekregen? En een half jaar? Ik kreeg 29 april een mail dat mijn bul en cijferlijst klaar liggen, 30 april heb ik hem opgehaald. imd schreef:En ook al zóuden ze dat doen - wat ze dus niet doen - dat los je niet op door niet te bellen. Schuift het probleem alleen maar weg. Misschien willen ze gewoon wat meer info zodat ze je een beter antwoord kunnen geven