I don't know what to do with this boy ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ivjee1213

I don't know what to do with this boy ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 15:18

Hellooooo bokkers!

Ik vraag aan jullie om advies op het gebied van kerels en hun veel te rare gedachtengang.

Sinds voeg jaar augustus ben ik al bezig met een jongen. We hebben al een doet van relatie gehad van maarliefst 3 weken, maar nadat hij al die tijd heeft getwijfeld, heb ik uiteindelijk gezegd dat het moest stoppen omdat ik er niet meer tegen kon. We zijn toen met enigszins wat ruzie uit elkaar gegaan.

Met kerst heeft hij echter zijn oprechte excuseert aangeboden voor zijn gedrag en hoe hij mij heeft laten voelen. Om dit even toe te lichten in het kort, er is zoveel gebeurd in die tijd dat ik na al dat gedoe een paar weken uit m'n ritme ben geweest en me toch aardig down heb gevoeld.

Nu zijn we sinds kerst al om elkaar aan het heen draaien. Eisen hebben we nog gevoelens voor elkaar en hier hebben we het dan ook nog vaak over. Ik ben heel eerlijk in mijn gevoelens en gedachtes uiten, dus hij weet precies hoe ik in elkaar zit en hoe ik over de situatie denk. Echter weet hij nog niet wat ie wil en hij blijft continu maar om het hele punt heen draaien. De ene keer wil die wel heel graag bij me zijn maar de andere keer wil hij dit dus niet.

Nu hoop ik dat jullie begrijpen dat ik er zo langzamerhand genoeg krijg van deze wispelturige situatie. Daarom vraag ik aan jullie; hoe zouden jullie dit aanpakken en hoe zouden jullie hem duidelijk maken dat hij aardig wat dingen op het spel zet zo?

Goof

Re: I don't know what to do with this boy ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:21

Als hij je had gewild, had hij dat allang duidelijk gemaakt.
Kennelijk wil hij je niet, ik zou hem succes wensen met de rest van zijn leven en een ander zoeken om je energie in te stoppen.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:21

Duidelijk maken dat jij niet even een optie bent voor als het hem uitkomt? :=

Hij doet dit puur omdat hij weet dat je nog ja zegt als hij over een tijdje wel weer wil.

Kom op zeg, graag of niet.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:23

Goof schreef:
Als hij je had gewild, had hij dat allang duidelijk gemaakt.
Kennelijk wil hij je niet, ik zou hem succes wensen met de rest van zijn leven en een ander zoeken om je energie in te stoppen.

Dit :j

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:24

Het klinkt vast niet makkelijk, maar ik zou er niet meer langer omheen draaien.
Zolang hij niet volledig voor je wilt gaan, dan zal hij je wel niet waard zijn.
Jouw gevoelens leiden door zijn gedrag, dus ik zou een heel duidelijk punt vaststellen voor hem :
Of zijn volledige gevoelens uiten en zekerheid geven of alles afkappen.
Succes ! :(:)

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:25

ik ga mee met de bovenstaande reacties.
als het zo al begonnen is, zal het nooit een goede relatie worden.
Als hij je echt zo leuk vond had hij het heel anders aangepakt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:34

Ik weet het wel:
:evaw:

Blijkbaar zijn de gevoelens niet sterk genoeg voor jou.

Dus ik zou hem nu gewoon voor de keuze stellen; ja of nee. Niet 'misschien' of 'af en toe'
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 01-05-14 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:34

Afgezien het bovenstaande; je praat aldoor over het praten over 'gevoelens' maar leef! Ga leuke gekke dingen doen!

Als dit nu al zo gaat.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:41

Dit ligt er niet aan dat kerels een rare gedachtengang hebben, maar dat hij gewoon geen zin heeft om er moeite in te stoppen. Je bent dus idd gewoon een optie. .. kappen en een leuker iemand zoeken :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:43

He's just not that into you...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:44

Cayenne schreef:

Precies dit!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:46

Ik denk dat hij je best heel leuk kan vinden, alleen hij hoeft niks. Als ik als jager een koe wil vangen en hij blijft gewoon staan, tsja dan blijf ik ook wat langer in mijn bed liggen, lees nog even een krantje.
Betekend niet dat ik die koe niet heel lekker vind :')

Maar zo denk ik erover. Je moet geen optie zijn. Hij is een optie voor jou. Dus met andere woorden: :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:52

Niet mee eens nevergiveup! Als de jager maar trek genoeg heeft in een lekker stukje koe en de koe stil.blijft staan schiet de jager m echt wel overhoop :+ tenzij hij de koe niet goed genoeg vind dan zoekt hij een ander... :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:53

Vergelijken jullie TS nou met een koe? :7

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:53

VivaLaVida schreef:
Niet mee eens nevergiveup! Als de jager maar trek genoeg heeft in een lekker stukje koe en de koe stil.blijft staan schiet de jager m echt wel overhoop :+ tenzij hij de koe niet goed genoeg vind dan zoekt hij een ander... :=

_O- Zit ook wel weer wat in.

Máár, ik denk dat de jager wilder wordt van een wegrennende koe dan eentje die stilstaat. Tenzij hij op zoek is naar even wat makkelijk mals vlees om de restjes daarna weg te pleuren. :))

Niet persé TS, vrouwen Cayenne. (Niet dat dat veel beter is :') )
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 01-05-14 15:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:54

VivaLaVida schreef:

Ligt eraan waar diezelfde jager trek in heeft... Wil hij alles of wil hij maar een heeeeeel specifiek deeltje van die koe? If you'd know what I mean

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:00

Ik denk als hij de koe maar graag genoeg wil, ht niet uitmaakt of de koe weg rent of blijft staan :')
Sorry TS }:0

CharlotteBM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:02

Ik ben het helemaal eens met de eerste paar reacties (alhoewel ik die met die koe en die jager ook wel heel leuk vind :P )
Maar toch, toen ik de reactie van nevergiveup las dacht ik ook, hij kan je best gewoon écht leuk vinden, maar geen vaste relatie willen omdat het dan te serieus voor m wordt en hij verantwoordelijkheid heeft.

Maar alsnog, hij moet wel moeite voor je doen als jullie een relatie zouden willen, dus ik zou ook zeggen ja of nee...

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:04

Ik ga ook mee met bovenstaande reacties, op die van de koe enzo na dan haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:07

Maar als je iemans leuk vind maar je wil er geen relatie mee, vind je iemand dus niet leuk genoeg (voor een relatie)
Hij zal haar heus wel leuk vinden... maar niet genoeg... aan ts wat ze dan wil. Genoegen mee nemen? Of voor iemand gaan die echt gek op je is! (Even zonder koe erbij te betrekken)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:14

VivaLaVida schreef:
Maar als je iemans leuk vind maar je wil er geen relatie mee, vind je iemand dus niet leuk genoeg (voor een relatie)
Hij zal haar heus wel leuk vinden... maar niet genoeg... aan ts wat ze dan wil. Genoegen mee nemen? Of voor iemand gaan die echt gek op je is! (Even zonder koe erbij te betrekken)

Precies, hij moet gewoon voor je gaan. En helemaal.
Anders krijg je altijd dat halve, ben je altijd achter hem aan het lopen.

En jongens, met die koe en de jager bedoelde ik alleen even uit te leggen hoe ik denk dat het gaat :D Dus niet perse dat jongens helemaal niet geïnteresseerd is, maar dat ze gewoon niks te doen hebben. Vrouwen komen toch vaak wel.

Maar net zoals in mijn eerste reactie zeg ik nog steeds; 'Adios amigos' :wave:

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:45

Cayenne schreef:

Dit dus. Laat het gaan, wat een slappe hap zeg. Hij wil niet met jou zijn maar is te egoïstisch om je los te laten. Doe jezelf een plezier en laat je niet gebruiken. Er zijn genoeg leukere mannen :)

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:48

Been there, done that and got the tshirt...

Natuurlijk kan het goed gaan, maar ook net zo goed niet. Het kost je alleen heel veel energie en je moet jezelf afvragen of dit het jou waard is. Het gaat niet om hem, maar om jou. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid niet veranderen, alleen jij bent bij machte om voor jezelf de situatie te veranderen.

Is dit leuk voor jou? Is dit de energie waard? Ben je op dit moment gelukkig en nog belangrijker, ga je er gelukkig van worden? Is deze jongen jou waard, of heb je meer te bieden en te willen dan dit?

Al met al denk ik dat het verstandig is om je energie te besteden aan die personen die ook energie en blijdschap toe willen en kunnen voegen in jouw leven.

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 17:30

Dankjulliewel voor de tips! En stiekem ben ik af en toe wel een koe hoor hihi

Maar is allemaal best moeilijk, aangezien ik hem (op zijn gedrag na) echt heel erg leuk. Zelfs zo leuk dat ik hem al regelmatig heb vergeven...