As dinsdag is het weer zo ver. Ik moet om 9 uur 's ochtends op voor mijn bromfiets theorie examen.
Dit is de 2de x. De eerste keer heb ik 1 maand lang iedere dag oefenexamens en vragen gemaakt op de bijgeleverde cd en geleerd uit het boekje. Je raadt het al... op de oefenexamens op het laatste moment nog maar 1 of 0 fouten. Het was ook gewoon te mooi om waar te zijn. Op het examen zelf maakte ik 14 fouten
ja, dat deed wel eventjes pijn... Mijn vrienden denken dat het eraan ligt dat ik de vragen van de cd begon te herkennen. Op het examen kreeg ik voor mijn gevoel dezelfde vragen maar misschien heb ik ze toch anders geïnterpreteerd.
Ik ben dus nu al een tijdje op zoek op internet naar websites waar ik gratis examens kan oefenen van 50 vragen. Ik heb al veel proefexamens gemaakt maar daar ben ik allemaal al zo'n beetje doorheen.
Ik ben niet zo'n 'leestype', ik neem de stof dan minder snel in me op. Met de oefenexamens wel!
Bedankt alvast voor de gene die mij willen helpen
Op itheorie.nl heb ik al mijn 4 proefexamens van 50 vragen aangevraagd. Voor de rest weet ik geen sites waarbij dit kan.. De meeste zijn maar met 10 of 15 vragen.