Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en dus veel van huis. Echt helemaal geen probleem, ik heb lekker veel tijd voor mezelf en ben soms weleens 'teleurgesteld' als hij ineens een avond vroeg thuis is. Dit past dan niet in mijn planning ofzo. Als hij een keer een zaterdag of zondag moet werken is mijn dag al volgepland voor het definitief is dat hij moet werken en ben ik de hele dag bezig met van alles en heb ik tijd te kort.
Maar hij moet dus ook weleens een nacht werken en gaat dan na het eten vaak weg en is de volgende morgen weer thuis. En op de één of andere manier vind ik er helemaal geen bal aan. TV programma's die ik anders geweldig vind zijn ineens niks aan, op Bokt is geen 1 topic echt om te gieren, opeens is alles bij de H&M of Zalando stom en op Marktplaats is er ook niemand die iets leuks te koop heeft.
Ik wacht nu al de hele avond op flink onweer, maar zelfs dat lijkt me in de steek te laten

Ben spontaan naar de supermarkt gefietst om toch nog maar even een mango en een zakje sla te kopen, die ik eigenlijk niet zo nodig had, dat kon namelijk ook prima morgen. Het konijn zit er ook al warmpjes bij voor de nacht.
Ik heb geen rust in mijn donder eigenlijk en dat irriteert me enorm
Maar het stomme is dat het ook niet over lijkt te gaan
Het is niet eens zozeer het alleen slapen (wat ik ook vreselijk vindt maar dat heeft een verklaarbare reden en voor dat die reden er was had ik hier ook last van), maar gewoon dat ik me verveel en het "gewoon niet kan vinden" of me ergens op concentreren (studieboek ligt al de hele avond open op dezelfde bladzijde
). Zelfs de kat wordt gestoord van me omdat hij graag op schoot wil liggen, maar ik te onrustig ben en steeds weer op sta om iets te pakken oid 
Herkennen mensen, hoewel het misschien een beetje raar is, dit?

Maar uiteraard vanavond niet. Dus hij staat hier al de hele avond als bewegend behang op Barbie die denkt dat ze paranormaal begaafd is en Roy Donders die boos is omdat zijn huispakken niet goed zijn 
Kan zeker niet meer uren krijgen ofwel?
) van 9-5 maandag tot vrijdag.
met vrienden naar de bios of uit eten ofzo