Hulp gezocht! Kan programma's niet verwijderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jerezano

Hulp gezocht! Kan programma's niet verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 22:18

Hoi,

Ik zit met een probleem.
Er zijn 2 programmas op mijn laptop geinstalleerd en ik kan ze gewoon niet verwijderen.
Ik heb geen idee hoe ze erop komen ik denk via een of andere website waar ik series heb gekeken.
Ik heb de virusscanner nu lopen.
Eentje heet view pasword en zodra ik die wil verwijden via het configuratiescherm of de map waar hij in staat geeft hij telkens aan dat het niet kan omdat het programma geopend is, maar ik heb niks open staan.
Die andere is ilivid en ik kan.hem nergens vinden maar telkens als.ik de laptop opstart word het automatisch opgestart.
En er worden de hele tijd allemaal paginas geopend als.ik op internet zit,
Kan iemand me alsjeblieft helpen want ik word er onderhand gek van.

Anoniem

Re: Hulp gezocht! Kan programma's niet verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 16:44

Je moet bij het taakbeheer eerst die processen beëindigen en daarna direct verwijderen.
Je drukt dus op CTRL+ALT+DEL, vervolgens klik je op het tabje processen en daar zoek je de programmas die je wil weggooien. Vervolgens klik je daarop met je rechtermuisknop -> proces beëindigen. En dan verwijder je ze direct en gooi ze dan ook gelijk uit je prullenbak!

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:41

Heb ik ook een keer gehad al was het bij mij een heel opdringerig programma dat elke paar minuten opende. Kreeg het er niet af omdat ik zogenaamd niet gemachtigd daarvoor was en mijn virusscan pakte hem niet. Heb het weggekregen met malwarebytes is een gratis virusscan die speciaal ontworpen is om dit soort virusprogramma's weg te krijgen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:14