Grrr.... sind kort een probleem met mijn Samsung Galaxy S3 Mini: een paar keer per dag "ziet" hij gewoon geen internet, terwijl hier gewoon wifi is. Dan komen er geen whatsappjes binnen, verstuurd ze niet, ik kan dan niet op internet en moet mijn mobiel dan weer opnieuw starten. Heel vervelend, want zo ben ik dus al een aantal belangrijke whatsappjes misgelopen, die zag ik dan te laat als ik er na een paar uur achter kwam dat ie weer eens niks deed.
Dit is pas sinds een week of twee weken,het ligt niet aan de wifi hier, andere apparaten doen het prima. Sterker nog, ik werk de hele dag over wifi thuis. Iemand een idee wat er mis kan zijn? Kan ik er zelf wat aan doen? (ben echt een nitwit wat telefoons betreft) Of moet ik toch naar de winkel waar ie vandaan komt...
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 14:06
Niemand? Dan wordt het toch maar naar die klöte winkel gaan...
Heb sinds kort een S3 mini, maar geen probleem daarmee. Hij is hier zelfs zo actief dat ik hem af en toe uit het wifi netwerk gooi. Word gek van de FB tingeltjes Helemaal als ik op dat moment achter de PC zit te facebooken
Ghostattack
Geplaatst: 29-04-14 14:35
Telefoon al een keer helemaal gereset? (Terug naar fabrieksinstellingen). Dat wil soms nog wel helpen
Heb ik ook heel vaak. Wifi even uit en aan zetten en het werkt weer. Heel vervelend soms is het meerdere keren achter elkaar. Ik gooi altijd even een tijdje 3G aan of start mijn telefoon opnieuw op en dan is het weer een tijd lang goed
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 14:46
Hier is het dan misschien twee uurtjes goed. En dan stopt ie weer met internet, zonder dat je het in de gaten hebt. Hele vervelend, er klopt gewoon iets niet.
Het klopt inderdaad niet. Ik heb soms 2 minuten Wifi en dan weer niet. 3G doet het bij mij wel altijd, valt nooit zomaar weg. Ik ben ondertussen gewend om soms te kijken of internet het nog doet. (controleer ik altijd door te kijken bij ''laatst online'' bij mensen op whatsapp, als ik dit niet zie staan weet ik al hoe laat het is)
pol013
Geplaatst: 29-04-14 14:53
Zelfde problemen hier. Alleen met 3G. Soms gaat het maanden goed. Nu is het weer regelmatig een probleem.
Hier nog iemand met een soortgelijk probleem, alleen dan een iPhone. Ik moet soms letterlijk naast de router zit wil ik wifi hebben.. Als ik in een kamer verder ben heb ik een zeer zwak tot geen wifi bereik. Erg irritant, ben zelfs al naar een telefoon winkel geweest maar die wisten het niet. Dat wordt een apple winkel opzoeken...
Ik heb een normale S3, en na de laatste update heb ik dit af en toe ook. Dan stopt ie gewoon met de WiFi, en als ik naar de instellingen ga staat er dat de verbinding te traag is. Daarom stopt mijn telefoon er dan mee. Om daarna doodleuk te zeggen dat er WiFi-gelegenheden zijn, en of ik daar verbinding mee wil maken. Om na te verbinden weer te zeggen dat de verbinding te traag is
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 15:48
Wat een gedoe met die telefoontjes... ben dus niet de enige. Maar hier betaal ik niet voor, ik ga morgen eens naar de winkel waar ie vandaan komt, als ik er de tijd voor heb.