Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kafu schreef:Vraag om een foto van zijn paspoort, rijbewijs of id. Weet je met wie je te maken hebt, diegene die je willen oplichten zullen geen kopie opsturen. Ze zijn wel erg crimineel wanneer ze met valse id werken. Om dit te voorkomen is echt alles gewoon zelf ophalen.
Mijn zoon is ook opgelicht voor jingle balls kaarten, door schade en schande wijs geworden.
Joolien schreef:Nayomie schreef:Politie heeft hiervoor een speciaal onderdeel waar je op rekeningnr kunt zoeken.
*zoekt link*
Ja en die link heb ik vorige week ook gebruikt en zei dat het nr klopte maar ik ben toch opgelichtDus dat zegt ook niet alles
Kafu schreef:Vraag om een foto van zijn paspoort, rijbewijs of id. Weet je met wie je te maken hebt, diegene die je willen oplichten zullen geen kopie opsturen. Ze zijn wel erg crimineel wanneer ze met valse id werken. Om dit te voorkomen is echt alles gewoon zelf ophalen.
Mijn zoon is ook opgelicht voor jingle balls kaarten, door schade en schande wijs geworden.
Kafu schreef:Diegene die dat niet willen ook niet. Want dan zoek ik wel een andere die zonder al die flauwekul iets wil kopen. Je hebt niks te maken met mijn paspoort of rijbewijs en ik vind het ergens banaal om zover te willen gaan. Bovendien kan ik na jouw id gekregen te hebben mij voor doen als 'Kafu' en jouw gegevens gebruiken voor mijn oplichtpartijen. Staan ze wel op een geven moment bij jou op de stoep.Vraag om een foto van zijn paspoort, rijbewijs of id. Weet je met wie je te maken hebt, diegene die je willen oplichten zullen geen kopie opsturen.