Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne1994 schreef:Thnx.
Diep van binnen weet ik dat ik het moet uitmaken maar dan weet ik ook dat ik later ga nadenken, wat als ik hem nou hulp had laten zoeken en het dan had geprobeerd. Misschien was het dan wel goed gekomen.
De gedachte het uit maken alleen al....
Hij heeft de sites al geblokkeerd
Rianne1994 schreef:Het is in een periode geweest dat ik totaal geen zin meer had. Ik vraag hem er vaak zat naar maar hij praat niet met me. Hij is heel gesloten. Zelfs al is hij niet blij met hoe het gaat dan zal hij het niet zeggen omdat hij mij niet wil kwetsen.
Nee dat wil ik niet en dat pasje afnemen is wel een optie maar of hij daarmee akkoord gaat.
En een psychiater of psycholoog wil hij al niet een praatgroep wordt helemaal niks denk ik.
En ik stel vaak zat wat voor of probeer iets nieuws uit maar dat wil hij niet
Rianne1994 schreef:Het is in een periode geweest dat ik totaal geen zin meer had. Ik vraag hem er vaak zat naar maar hij praat niet met me. Hij is heel gesloten. Zelfs al is hij niet blij met hoe het gaat dan zal hij het niet zeggen omdat hij mij niet wil kwetsen.
Nee dat wil ik niet en dat pasje afnemen is wel een optie maar of hij daarmee akkoord gaat.
En een psychiater of psycholoog wil hij al niet een praatgroep wordt helemaal niks denk ik.
bigone schreef:Rianne1994 schreef:Het is in een periode geweest dat ik totaal geen zin meer had. Ik vraag hem er vaak zat naar maar hij praat niet met me. Hij is heel gesloten. Zelfs al is hij niet blij met hoe het gaat dan zal hij het niet zeggen omdat hij mij niet wil kwetsen.
Dan is het toch tijd voor drastische maatregelen, koffers pakken, paard weer verhuizen en tegen hem zeggen dat je het best wel een kans wil geven wanneer hij in therapie is geweest. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en juist omdat hij best wel lief is neem je het elke keer weer voor lief als je hem betrapt.