Ik vind iemand leuk..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Ik vind iemand leuk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 16:38

Maar vind dat dus juist weer totaal niet leuk ;(

Bah, heb ik weer. Zit helemaal lekker in mijn vrijgezellenleventje, kom ik een kerel tegen. Gewoon voor de gein eens afgesproken en ik val als een blok voor hem. Dat steeds toch stiekem even op je telefoon kijken of ik toevallig een berichtje van hem heb en dergelijke onzin. Ik heb er helemaal geen zin in! Maar ik vind het wel echt een onwijs leuke jongen.

Op mijn werk zitten ze me er ook al te mee plagen. Dat maakt het alleen maar erger, want ja.. Ik weet ook totaal niet waar ik aan toe ben. Gelukkig weten ze lekker niet wie het is :P Hou ik ook nog even lekker zo anders weet straks heel de wereld het :+ En dan is het straks nog pijnlijker als het blijkt niet wederzijds te zijn en ook wel heel erg ongemakkelijk gezien we pas een "date" hebben gehad. Ben echt bang dat hij mij toch niet leuk vind, of juist andersom. Dat ik straks ineens keihard op hem af knap :') Je weet maar nooit.

Hoe gaan jullie hier mee om? Help! :P
Lekker veel afleiding zoeken doe ik al, vanochtend even vrijwilligerswerk gaan doen en straks lekker een biertje drinken. Maar verder?

Saskiaatje

Re: Ik vind iemand leuk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 16:43

Waarom zou je 'lekker veel afleiding' willen zoeken? Het is toch hartstikke leuk om iemand leuk te vinden?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 16:48

Saskiaatje schreef:
Waarom zou je 'lekker veel afleiding' willen zoeken? Het is toch hartstikke leuk om iemand leuk te vinden?

Omdat als ik er over na ga denken mijn gevoel alleen maar versterkt word. En dat is precies wat ik niet wil. Het is al lastig zat zo := Ik heb gewoon geen zin om gekwetst te worden :/

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 16:50

Ik begrijp je wel. Het is superleuk en fijn om een beetje verliefd te zijn, maar ik word er zo moe van. Ik word ook meteen helemaal obsessief, elke keer kijken wanneer hij online is en of hij al een berichtje heeft gestuurd...
Nu al een aantal keer gehad dat ik helemaal hoteldebotel was en een jongen/man daarmee enorm afschrok. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand zonder dat het zo'n dramaspelletje wordt met hard to get spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 16:54

Je bent verliefd en je wilt niet verliefd zijn, want je bent bang om gekwetst te worden, begrijp ik je zo goed? Ik ga mee met Saskiaatje, eigenlijk...... verliefd zijn is hartstikke leuk..... vind ik dan toch. En wie weet is het wederzijds. Dat zou toch geweldig zijn?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 17:06

Verliefdheid zou is leuks voor iedereen moeten zijn, balen ts dat jij er niet van kunt genieten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 17:18

Begrijpelijk dat je niet gekwetst wilt worden. Hou gewoon een beetje afstand, je hoofd erbij en je benen op de grond. Laat je niet meeslepen en blijf nuchter, dan kan je best een beetje verliefd worden ;)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 17:20

Saskiaatje schreef:

Ik snap t wel hoor.
Verliefd zijn is alleen leuk als t wederzijds is.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 17:28

x_Anne_x schreef:
Saskiaatje schreef:

Ik snap t wel hoor.
Verliefd zijn is alleen leuk als t wederzijds is.

Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Als het niet wederzijds is kan ik er nog steeds van genieten, denk ik. Dagdromen is leuk, die persoon zien is leuk, kriebels in je buik zijn leuk. Natuurlijk is het jammer dat het dan niets kan worden, maar dat verandert voor mij niet dat ik het leuk vind om iemand leuk te vinden. :)

YellowGray schreef:
Ik begrijp je wel. Het is superleuk en fijn om een beetje verliefd te zijn, maar ik word er zo moe van. Ik word ook meteen helemaal obsessief, elke keer kijken wanneer hij online is en of hij al een berichtje heeft gestuurd...
Nu al een aantal keer gehad dat ik helemaal hoteldebotel was en een jongen/man daarmee enorm afschrok. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand zonder dat het zo'n dramaspelletje wordt met hard to get spelen.

Dat doe je toch echt zelf. :D

Cubone schreef:
Saskiaatje schreef:

Omdat als ik er over na ga denken mijn gevoel alleen maar versterkt word. En dat is precies wat ik niet wil. Het is al lastig zat zo := Ik heb gewoon geen zin om gekwetst te worden :/

Je hebt pas één date gehad, je kunt er niet bij elke jongen op de voorhand vanuit gaan dat hij je gaat kwetsen. Daar word je alleen maar ongelukkig van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 17:52

Als je alles van te voren niet moet doen omdat het pijnlijk kan zijn wordt het wel saai ;)
Heb je zo'n laag zelfbeeld dat je bang bent om gekwetst te worden? Denk je dan misschien meteen dat het aan jou ligt? Dat je het niet waard bent misschien?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:04

Ruilen? :') Ik denk alleen rationeel omdat niemand iets met me doet... (Komt altijd zo lekker lomp over "je bent lief, leuk en in theorie perfect, maar je doet me niets." :'))

Maar dat is gewoon omdat ik me na 3 dagen aan iedereen irriteer en denk "ja ik ga lekker mijn eigen ding doen, je irriteert me"....

Gewoon ervan genieten :) En gewoon zien... Alles komt ooit goed! (Dat roep ik pas 5 jaar ;))

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:06

Lianne86 schreef:
Ruilen? :') Ik denk alleen rationeel omdat niemand iets met me doet... (Komt altijd zo lekker lomp over "je bent lief, leuk en in theorie perfect, maar je doet me niets." :'))

Maar dat is gewoon omdat ik me na 3 dagen aan iedereen irriteer en denk "ja ik ga lekker mijn eigen ding doen, je irriteert me"....

Gewoon ervan genieten :) En gewoon zien... Alles komt ooit goed! (Dat roep ik pas 5 jaar ;))

Ah ja, die fase heb ik ook gehad. Vlak voordat ik erachter kwam dat ik op vrouwen val. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:09

Sas jouw onderschrift is echt briljant trouwens _O-
Net zo'n uitspraak als 'I wanna hit you, in the face, with a chair.' :P

En Lianne, misschien is wat Saskia zegt een hint :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:11

Ah dat heb ik zoveel gehad toen ik single was :+
Iedereen liep tegen me te miepen 'joh verliefd zijn is toch super leuk'. Maar ik ben/was zo lang bang om gehecht te raken aan mensen en gekwetst te worden. Vond al die verliefdheid-dingetjes mega irritant vooral omdat het bijna nooit wederzijds was :=

Hoe was jullie date TS? Was er van zijn kant ook interesse? Want dan zou ik zeggen go for it! Niet meteen jezelf voor de leeuwen gooien maar gewoon nog een keertje afspreken en kijken hoe dat gaat :j

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:04

Saskiaatje schreef:
Lianne86 schreef:

Ah ja, die fase heb ik ook gehad. Vlak voordat ik erachter kwam dat ik op vrouwen val. :D

Vrouwen zijn te complex voor me :( :D (Ik blijf erbij... ik moet gewoon iemand hebben waarvan ik denk "Wow" :p)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:14

Lastig TS!
Ik zou proberen je gevoelens een beetje te temmen en vraag aan heb om hij nog een keertje in is voor een herhaling?
En vanuit daar kun je verder kijken!

Mijn sensor of iemand ook interested is in mijwerk gelukkig heel erg goed en daar durf ik dan best dingen over te sturen over de telefoon naar die persoon. Als iemand tegen mij een een 'to-be' zei: ooh jullie zouden best een leuk stel zijn... stuurde ik hem daarna gewoon: 'zou ... gelijk kunnen hebben?' .
Ik weet het dan liever meteen dan dat ik nog weken rond blijf lopen met vraagtekens :)

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:38

Saskiaatje schreef:
YellowGray schreef:

Dat doe je toch echt zelf. :D

Ja natuurlijk doe ik dat zelf, ik zeg ook niet dat het de schuld van een ander is. Maar het maakt het niet leuker :P Ofwel ben ik mezelf en reageer ik zoals ik zou willen en schrik ik dus een ander af, ofwel speel ik het 'spelletje' mee en word ik daar slightly ongelukkig van.
Beste optie is natuurlijk als de ander net zo obsessief is :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-14 12:16

... Hij stond gister ineens voor mijn neus en heeft al plannen voor de 4e date hoewel we er pas een niet officiële date hebben gehad :+ Blijf het nog wel eng vinden, maar ik denk dat het wel eens wederzijds kan zijn :o

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:39

+:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/*
Superleuk!!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-14 14:54

renskep schreef:
+:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/*
Superleuk!!

Ja :o Wat we gaan doen tijdens de 1e officiële date hebben we ook al bedacht :D

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 15:09

Als ik dit zo hoor zou ik er gewoon voor gaan! Ik snap wat je bedoelt, het kan ook eng zijn en de mogelijkheid om gekwetst te worden is er altijd, maar dat je überhaupt verliefd wordt zegt denk ik ook al een hoop. Je staat er dus wel voor open, onbewust misschien. En als hij zo enthousiast plant zal het wel goed zitten voor nu :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-14 23:12

Ah... Kreeg net een slijmberichtje van hem <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 00:08

Saskiaatje schreef:
Lianne86 schreef:

Ik wilde eigenlijk reageren met: Hey dat heb ik ook!
Lees ik jouw reactie. Well, that's kind of awekward.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:53

Leuk, ben benieuwd! Wanneer gaat de 1ste "officiële" date plaats vinden??

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:59

Leuke twist in het verhaal haha :) Ik ben het er wel mee eens, verliefd zijn is eigenlijk pas leuk als het wederzijds is. Ben benieuwd hoe de dates gaan :D.