Ik heb er zeker over nagedacht om in mijn eentje te gaan. Maar nu wordt mij door meerdere mensen die weleens in Afrika zijn geweest afgeraden om als vrouw alleen te gaan. Wij zouden ook op safari gaan. En dus zelf met de jeep van plek naar plek trekken. En om dat nu alleen te gaan doen lijkt mij best spooky. Wat als ik pech krijg onderweg? Of verdwaal?
Ik heb er ook over nagedacht om alles te laten rusten en kijken of hij zich nog bedenkt. Maar omdat ook hij niet iemand is om alleen op reis te gaan weet ik voor 99% zeker dat hij al een ticket voor die vriend heeft geboekt. Zeker omdat hij degene is die de maatschappij gebeld heeft voor de naamwijziging omdat hij mij echt niet met een waardeloos ticket van 1300,- wilde laten zitten.
Heb hem net gemaild dat ik zelfs wel tot de dag van de reis stil wil zijn als we dan eventueel samen als vrienden kunnen gaan. Wellicht niet heel erg handig een dag na de aangekondigde breuk daar mee komen maar wil graag voor zijn dat hij alles al voor zijn vriend geregeld heeft en er dus niks meer te bepraten valt...
Of iemand hier moet zin hebben met mij mee te gaan