Een bekende neemt mijn laptop over, nu heb ik 'm gereset, alleen kan ik het gebruikersaccount op mijn naam niet verwijderen? Als ik bijv een nieuwe, algemene wil aanmaken zodat het daarna misschien wel gaat, lukt dat niet zonder een e-mailadres + wachtwoord in te voeren. En da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil hem niet helemaal vernieuwen omdat ik zelf Word er op heb gezet. Iemand enig idee?
Als je tijdens het opstarten op F11 (moet je ff googelen, is geloof ik niet voor elke laptop hetzelfde) drukt kan je de laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen, dan is dus echt alles er af en lijkt het voor degene die hm overneemt een laptop die net gekocht is wat instellingen betreft. Zo heb ik het zelf laatst ook gedaan
Als ik het zo lees van heb je het over een Windows 8 systeem? Er zit nl. een wezenlijk verschil in 'opnieuw instellen' van Windows 7 (en ouder) <> Windows 8.
Ik zou er inderdaad voor opteren om Fabrieksinstellingen terug te zetten, maar dan ben je inderdaad álles kwijt, dus ook Word. Even Word opnieuw installeren is vast geen probleem.
Liselot
Geplaatst: 26-04-14 11:59
_Nancy_ schreef:
Oké, maar dan is dus ook Word eraf?
Jup, maar als je een officiële versie van word hebt kan je die er daarna gewoon weer op zetten