Facebook vraagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Facebook vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 17:54

Hoi allemaal!

Sinds gisteren heeft mijn vader Facebook, maar hij krijgt telkens wanneer iemand een foto liked, het vriendschapsverzoek accepteerd enz enz enz een email en dat is hardstikke vervelend, omdat hij wel 100de emails per dag binnen krijgt (niet te letterlijk nemen :7 ). Hoe kan ik dit stoppen? Op welke knoppen moet ik (of eigenlijk hij) drukken?

Byee :wave:

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:56

Accountinstellingen->meldingen->email meldingen :D

_Femkeeex

Re: Facebook vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 17:59

Thnx :D

Nog een vraagje :o Facebook staat nu op een (voor hem) onbekende taal. Hoe precies verander ik de taal naar Nederlands? Liever uitleg op welke icoontje ik moet drukken enzo, i.p.v hoe het heet, gaat een beetje moeilijk dan in een onbekende taal.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:02

Als je naar www.facebook.com gaat en in het inlog scherm bent kun je onderin kiezen tussen allemaal talen.. Maar of dat zo makkelijk zoekt in een buitenlandse taal. :=
Anders even een Printscreen maken, kunnen we mee zoeken/kijken?!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:05

instellingen - algemene accountinstellingen (is de eerste optie) en dan onderaan staat taal.. Onder je accountinstellingen (naam, URL en email-adres).

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 18:06

Ahh ik heb het al! Staat helemaal onderaan bij het inlogscherm en Nederlands staat gewoon in het Nederlandse :) Dankje.

Edit : Nee ik heb het nog niet :') Wanneer ik inlogde was het weer in het Turks.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:10

http://nl.tinypic.com/r/5tun46/8
Kijk mooi plaatje... excuseer de rode strepen ;).

Dus als je ingelogd bent in de blauwe balk bovenaan naar je instellingen gaan, dan gaat ie gelijk naar algemene accountinstellingen en kan je daar onderaan Taal bewerken en opslaan.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 18:44

Ik heb het, ditkeer echt. Heel erg bedankt!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 10:14

Als jullie het niet heel erg vinden, heb ik nog een vraagje :o

Een meisje die ik ken heeft een foto van mij zonder toestemming op Facebook geplaatst. De foto is licht uitgedrukt niet de charmantste en ik wil hem niét op Facebook zien. Hoe kan ik hem verwijderen of hoe kan ik de "de mensen van Facebook" een berichtjes sturen, met de vraag of hun hem zouden willen verwijderen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 15:46

Je kan toch vragen of ze hem verwijdert?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 15:47

_Femkeeex schreef:
Als jullie het niet heel erg vinden, heb ik nog een vraagje :o

Een meisje die ik ken heeft een foto van mij zonder toestemming op Facebook geplaatst. De foto is licht uitgedrukt niet de charmantste en ik wil hem niét op Facebook zien. Hoe kan ik hem verwijderen of hoe kan ik de "de mensen van Facebook" een berichtjes sturen, met de vraag of hun hem zouden willen verwijderen? :)

Je kunt hem niet verwijderen. Wel kun je instellen dat elke keer als je getagd wordt in een bericht/foto whatever. Dat je dan een melding krijgt. Kun je accepteren of je dit op je tijdlijn wil laten plaatsen ja of nee.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 13:32

Ik ben niét vrienden met haar @N0a :) .

@Bizzybijltje: Dat heb ik meteen gedaan, maar ze zegt dat het zo'n leuke foto is en bla bla bla, ze wil hem dus niet weghalen. Haar persoonlijk opzoeken en haar eisen de foto weg te halen gaat zeker niet, ik zit namelijk 10000 kilometers (dat kan niet kloppen, ik weet niet hoeveel afstand er tussen Turkije en Nederland ligt :+ ) van haar vandaan.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:44

De foto aangeven als ongewenst.