Wat zou jij doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RF_Pictures

Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 09:25

Hallo bokkers,

Ik zit zelf met het volgende probleem..

Ik had een relatie met wat moeilijkheden.. waardoor ik het zelf heb uitgemaakt
Nu zouden we het wel weer willen proberen maar moet er wel het een en het ander veranderen .. maar nu is hij degene die er over na wil denken of hij nog wel een relatie wilt? >;)

Wat zou jij doen in deze situatie? :o

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:25

Ik zou er klaar mee zijn

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:26

Klinkt niet heel simpel... is er nog wel basis om verder te gaan? Als jij het al uitgemaakt hebt en hij twijfelt..
Meestal is de term 'er moet wel het een en ander veranderen' al een signaal. Dat is nog niet zo makkelijk..

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:28

Waarom is het zo >;) dat hij er nog over wil nadenken? Ik zou ook niet staan springen om een relatie terug te beginnen moet iemand die het al eens uitgemaakt heeft puur om de relatie zelf.

Wat ik zou doen: hem tijd geven. Als je echt terug een relatie wil, kan je dat geduld wel opbrengen. En praten met elkaar!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:28

Als de verandering van hem moet komen en niet van jou dan zou ik het niet doen.

Je kan een relatie niet beginnen met: als er wat veranderd ga ik er voor.

Je gaat er vol voor of je gaat er niet voor. Er is altijd een reden waarom je ermee gestopt bent.
Als die reden er nog steeds is en door jullie samen komt (botsende karakters bv) dan begin er niet meer aan. Komt alleen maar heel veel verdriet van.

Anoniem

Re: Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:29

Mijn ex zou ook 3.5 jaar lang veranderen. En hij is nog steeds geen steek veranders nu het uit is. Maar al wel heel gelukkig met zijn nieuwe vriendin :') en het is nog geen maand uit tussen ons :+

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 09:30

Iolanthe schreef:
Waarom is het zo >;) dat hij er nog over wil nadenken? Ik zou ook niet staan springen om een relatie terug te beginnen moet iemand die het al eens uitgemaakt heeft puur om de relatie zelf.

Wat ik zou doen: hem tijd geven. Als je echt terug een relatie wil, kan je dat geduld wel opbrengen. En praten met elkaar!

Het probleem is dus dat het zijn schuld is waardoor het uitgegaan is.. nu wilt hij erover nadenken maar hij zegt dat hij niet kan nadenken als we contact hebben ik kan het geduld wel opbrengen maar met die onzekerheid zitten is niet prettig :n

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 09:30

love_western schreef:
Mijn ex zou ook 3.5 jaar lang veranderen. En hij is nog steeds geen steek veranders nu het uit is. Maar al wel heel gelukkig met zijn nieuwe vriendin :') en het is nog geen maand uit tussen ons :+

Wat vervelend! :n

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:32

RobinxD schreef:
Iolanthe schreef:

Het probleem is dus dat het zijn schuld is waardoor het uitgegaan is.. nu wilt hij erover nadenken maar hij zegt dat hij niet kan nadenken als we contact hebben ik kan het geduld wel opbrengen maar met die onzekerheid zitten is niet prettig :n

Hoezo is het zijn schuld? Kan zijn hé, ik ken jullie verhaal niet ;) Maar meestal ben je met twee in een relatie.
En ik snap inderdaad dat je niet graag in onzekerheid zit. Misschien kun je afspreken dat hij bijvoorbeeld over 3 weken terug contact met je opneemt?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:33

zal ik mezelf even toelichten?
Ik zou er klaar mee zijn omdat de relatie toch al niet goed meer was.
Mensen verander je niet......situaties veranderen mensen wel.
Er is dus al geen goede basis en ik kan je verzekeren dat als jullie wel weer een relatie aan gaan dat de problemen alleen maar groter zullen worden.
En dat is niet wat je wilt neem ik aan.
Je kan beter wachten tot je iemand tegen komt waar je wel een goede basis mee kan leggen

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:34

Als je al over schuld praat in een relatie dan zit het wmb niet goed. Wellicht kunnen jullie er samen hard aan trekken, maar het klinkt vrij kinderachtig op deze manier.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:37

Als ik gedumpt werd omdat het allemaal mijn schuld is en vervolgens komt die persoon terug zou ik er niet over moeten nadenken.. Mooi laten zoals het is. :x Als je al zo expliciet zegt "het is zijn schuld" vraag ik me af of het uberhaupt nog de moeite waard is. Waar twee kijven, hebben er twee schuld.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:39

Hij wil er over nadenken, alsof hij de keuze moet maken tussen de ene en de andere auto.
Klinkt niet echt als een goede doorstart.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:43

Ojee, als ik jongen was zou ik me al bedanken.... in een relatie is niemand schuldig, het is geven en nemen. Als hij moet veranderen moet jij ook veranderen. Het is niet zijn schuld dat het uit is, dat is jou schuld, jij hebt hem immers aan de kant geschoven. Als iets niet goed zit in een relatie dan praat je daarover, mijn huidige vriend heeft moeten veranderen en ik heb ook moeten veranderen omdat we anders allang uit elkaar waren geweest.

Praten, praten, praten, praten! ;)

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 09:47

alexonline schreef:
Hij wil er over nadenken, alsof hij de keuze moet maken tussen de ene en de andere auto.
Klinkt niet echt als een goede doorstart.

Ik zal me even verbeteren, ik snap dat je in een relatie beiden schuld hebt.. maar ik zal mezelf even toelichten vaak als we iets afgesproken hadden zei hij een halfuurtje van te voren af.. ik had al een aantal keer aangegeven dat ik dit niet tof vond en ook gevraagd of hij mij wel zo leuk vond omdat hij constant af zei de laatste keer had hij gezegt dat hij ziek was en dus liever de volgende dag wat wou gaan doen ik vond het prima later op die avond vroeg ik of hij zich al wat beter voelde maar hij voelde zich nog niet lekker later op die avond kreeg ik een app van een vriend van mij dat hij in de kroeg stond dit was voor mij de druppel..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:51

Tja daar had je hem dan mee moeten confronteren. Iedereen maakt fouten en soms zijn ze gewoon niet handig.Als je het voor zo'n dingen al uitmaakt moet je nog heel veel leren. Nogmaals praten, praten, praten.

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 09:55

KimD schreef:
Tja daar had je hem dan mee moeten confronteren. Iedereen maakt fouten en soms zijn ze gewoon niet handig.Als je het voor zo'n dingen al uitmaakt moet je nog heel veel leren. Nogmaals praten, praten, praten.

Het is vooral alles bij elkaar had hem al ander halve week niet gezien.. mijn zus had mij nogal onderdruk gezet.. ik had tegen haar gezegt dat ik het er de volgende dag met hem het erover zou hebben zij vond dit niet kunnen en vond dat ik het uit moest maken ze is vervolgens ook naar mijn ouders gegaan die het hier mee eens waren ik zit nogal in een lastig pakket wat ervoor gezorgt heeft dat ik het eigenlijk uitgemaakt heb tegen mijn zin in..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:56

Het is niet voor niets uit gegaan toch?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:58

Het is zijn schuld en hij moet erover nadenken?

Sorry maar ga niet met hangende pootjes op hem wachten.
Neem zelf het intiatief.
Als het zijn schuld is geweest en hij wil vechten voor de relatie moet hij dit laten zien.
En geen contact en nadenken is vaak geen goed teken.

Ga leuke dingen doen!

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 10:01

linnie050 schreef:
Het is zijn schuld en hij moet erover nadenken?

Sorry maar ga niet met hangende pootjes op hem wachten.
Neem zelf het intiatief.
Als het zijn schuld is geweest en hij wil vechten voor de relatie moet hij dit laten zien.
En geen contact en nadenken is vaak geen goed teken.

Ga leuke dingen doen!

Ik heb hem vanochtend een appje gestuurd dat ik graag met hem zou willen praten en dan zie ik wel wat er gebeurd word het niks meer is dit heel erg jammer maar het leven gaat door zaterdag heb ik vakantie als het niks meer is geworden heb ik nog leuke dingen in mijn agenda staan die ik dan ga doen dus genoeg afleiding *\o/*

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:16

Ik heb je posts gelezen, maar ik zou verder gaan zonder hem. Is voor beide beter denk ik :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:27

Kort samengevat:

Hij doet iets wat jij niet leuk vind, hij luistert volgens jou niet naar je als je dit aangeeft, daardoor maak jij het uit.

Nu wil je hem terug maar dan moet hij het noooooooit meer doen en je als prinsesje behandelen. Zo klinkt het allemaal tenminste.

Sorry maar dan had ik ook gezwaaid als ik hem was. Hij moet dus veranderen want door hem en je zus en je ouders is het uit.

Geen idee hoe oud je bent maar wat een enorm puberaal gedrag. Je legt de schuld bij iedereen behalve jezelf.

Ik zou het lekker zo laten, als ik hem was tenminste en als ik jou was ook. Leer zelfstandig te worden en je eigen keuzes te maken anders krijg je nog wel vaker het deksel op je neus.