Antislip cursus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Antislip cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 17:29

Hoi bokkers!

Voor mijn vriend wil ik graag een Antislip cursus cadeau doen voor zijn verjaardag!
Dit omdat hij autorijden onwijs leuk vind en zoiets nog nooit gedaan heeft, maar wel graag wil doen (hij heeft het er nogal vaak over haha).
Nu vroeg ik mij af, heeft iemand van jullie ervaring met een bedrijf die dit aanbiedt?
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Hij is pas eind mei jarig dus ik heb de tijd!

Het liefste ergens in Zuid-Holland/Brabant, dus dat we er niet voor naar de andere kant van het land moeten :+.
Ohja en ongeveer 3/4 uurtjes is lang zat.
En graag niet boven de €100,- want dan word het me toch een beetje duur, aangezien ik ook nog een ander cadeau voor hem heb. :=
Ik zag deze al voorbij komen:
http://www.verkeersveiligheidgroep.nl/t ... lipcursus/
Is deze aan te raden?
Met hoeveel personen zit je dan in de auto?
Graag jullie hulp!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:36

Ik heb de cursus gedaan uit je link. :j Ik vond het erg leuk en leerzaam!

Het is wel echt een compacte training zoals er al staat aangegeven, maargoed daar is de prijs ook naar. Mijn man heeft een keer een normale training gedaan en daar gaan ze wel iets verder.

Ik vind het wel een aanrader als cadeau!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:43

Ik heb mijn man een keer een cursus kado gedaan in Rosmalen (Brabant). Naam weet ik niet meer maar de prijs viel erg mee en hij was er zo'n 3 uur zoet mee.
Even googlen en je vind het vast.

Edit: Oh blonT... Zie nu je link... :o?

iirrssjjee

Re: Antislip cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 18:08

Haha bedankt!
Denk ook dat ik deze ga geven, is een mooi actieprijsje!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:31

Is zeker leuk om een keer te doen en dus ook om cadeau te geven :j Ik heb een slipcursus van mijn vader cadeau gekregen, dat was wel een meer uitgebreide cursus en met mijn eigen auto. Dat vond ik overigens wel heel zinvol, weet nu precies hoe mijn auto reageert op bepaalde omstandigheden. Maar daar was de prijs ook naar, als je het niet te duur wilt maken is dit een prima optie denk ik :j Je zou ook nog eens kunnen kijken bij iets als vakantieveilingen, of daar nog een leuke aanbieding voorbij komt :)

iirrssjjee

Re: Antislip cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 13:00

Eigen auto heeft hij (nog) niet, dus dat hoeft niet persé.
Klopt! Had al op vakantieveilingen zitten kijken, maar er was er maar 1 en dan moest je minimaal met 2 personen, waarvan maar 1 persoon gratis zou zijn met die bon (dus stel je koopt voor 30,- die bon, moet persoon 2 alsnog 130,- euro betalen).
Maar bedankt voor je tip!