Is deze (werk)site betrouwbaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Is deze (werk)site betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 18:37

Hoi bokkers, :)

Gezien ik na mijn werk nog best wel wat tijd over houd zou ik best nog wel wat thuiswerk via de computer willen verrichten.
Nu kwam ik zojuist op deze site terecht http://www.direct-thuiswerk.nl/Thuiswer ... swerk.aspx ik heb mij direct aangemeld en tijdens het inloggen moet je gelijk je bank gegevens invullen en toen begonnen de alarmbellen te rinkelen.. Ik ben niet er niet zo'n fan van om gelijk al mijn gegevens te geven maar aan de andere kant hebben ze deze gegevens natuurlijk wel nodig.

Nu ben ik zojuist gaan googelen maar er kwam geen negatief zowel positief commentaar naar boven, nu weet ik dus als nog niet wat ik er mee moet.
Daarom hoop ik heel erg dat er mensen op bokt zitten die ook op deze site werken of die mensen kennen die werken op deze site.

Nog wat andere vragen hoeveel verdienen jullie er mee en hoeveel werken jullie?

Voor de mensen die niet op deze site werken maar wel op een andere betrouwbare site, ik zou in dat geval graag willen weten welke site dat dan is. :)
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 21-04-14 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Is deze (werk)site betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:38

Ik heb me wel eens aangemeld op die site (of een die er verdomd veel op lijkt).. Mijn ervaring is dat het registreren gratis is, maar als je opdrachten wilt bekijken of aannemen moet je ineens 17 euro per maand betalen :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 18:47

Dat is een snelle reactie. :)

Nou ik ga sowieso niet voor werk betalen, daar moet een luchtje aan zitten!
Kan het verder geen kwaad je bankrekeningnummer in te vullen en gewoon eens te kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:49

Ik heb er verder geen problemen mee gekregen, geen dingen die ineens waren afgeschreven ofzo. Maar heb er nooit een klus uit gekregen want dan moest je ineens 'pakketten' kopen, dus daar zit inderdaad een luchtje aan en flink ook :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 18:50

Ah inderdaad ook bij deze site moet je eerst kopen, ik heb dus mijn profiel verwijderd. :)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:50

Wat voor thuiswerk zoek je? Inpakwerk, tekstschrijven of iets anders?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 18:50

Meer zoiets als tekstschrijven. :) In ieder geval iets wat kan op de laptop.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:20

Mijn zus is commercieel schrijfster en zoekt heel vaak mensen die makkelijke projecten willen overnemen.
Je dient wel 100% foutloos te kunnen schrijven.

De vergoeding varieert per project / per woord en is afhankelijk van je ervaring.
Ze heeft veel kleine projecten van een stuk of 100 woorden per tekst maar ook grote projecten van 20.000 woorden.

Ook zoekt ze soms ook vertalers voor teksten van Duits naar het Nederlands of Engels naar het Nederlands. Je dient wel ervaring te hebben met vertalen en de taal 100% te beheersen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:23

Die site is echt 100 keer niks. Je moet inderdaad betalen om te kunnen solliciteren.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 17:28

chelle_dora schreef:
Ik heb me wel eens aangemeld op die site (of een die er verdomd veel op lijkt).. Mijn ervaring is dat het registreren gratis is, maar als je opdrachten wilt bekijken of aannemen moet je ineens 17 euro per maand betalen :+

Het is overigens wel normaal voor freelance websites dat je niet kunt reageren of geen contact kunt opnemen met de opdracht gever tot je een betaalt lidmaatschap hebt.

Je betaalt dan voor de bemiddeling die de website biedt.

Als freelancer kun je dat bedrag natuurlijk bovenop het bedrag van je klus tellen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 17:52

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 17:52

Petrichor schreef:
Dat is een snelle reactie. :)

Nou ik ga sowieso niet voor werk betalen, daar moet een luchtje aan zitten!
Kan het verder geen kwaad je bankrekeningnummer in te vullen en gewoon eens te kijken?

Heb je al wel je bankrekeningnummer ingevuld in je profiel?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 18:10

Raponsje schreef:
Mijn zus is commercieel schrijfster en zoekt heel vaak mensen die makkelijke projecten willen overnemen.
Je dient wel 100% foutloos te kunnen schrijven.

De vergoeding varieert per project / per woord en is afhankelijk van je ervaring.
Ze heeft veel kleine projecten van een stuk of 100 woorden per tekst maar ook grote projecten van 20.000 woorden.

Ook zoekt ze soms ook vertalers voor teksten van Duits naar het Nederlands of Engels naar het Nederlands. Je dient wel ervaring te hebben met vertalen en de taal 100% te beheersen.

Bedankt voor je antwoord!