Nadat we vorige week heerlijk bij vrienden hebben gegeten, komen ze morgen bij ons eten. Helaas ben ik helemaal inspiratieloos.. Ik heb geen idee wat ik eens kan gaan maken?
Het hoeft niet snel klaar te zijn, heb morgen de hele dag de tijd om te koken!!
Ik wil het liefst geen standaard gerecht zoals macaroni, bami, nasi, of aardappels met groente en een stukje vlees.
Ingredienten die er niet in mogen zitten: - Doperwten - Zuurkool - Banaan
Coq au vin (letterlijk: kip in wijn), is echt heeeeerlijk! Moet wel lang sudderen, dacht iets van 4 uur, maar als je de hele dag de tijd hebt :p en dan met gebakken aardappels of uit de oven.
Asperges! Kun je heel klassiek serveren met krieltjes, een botersausje en bijvoorbeeld gegrilde zalm, maar je kunt er ook een lekkere risotto mee maken. De asperges grillen kan ook, krijg je ook weer een hele andere smaak van. Hier staan verschillende aspergerecepten.
Veel receptensites en -blaadjes, zoals ah.nl en 24kitchen.nl staan nu trouwens vol met feestelijke paasrecepten, daar zou je ook eens naar kunnen kijken.
Snij de spinazie in stukjes bak de spekjes tot ze net gaar zijn en doe hier de kruiden kaas bij en laat deze smelten voeg de kookroom toe (kook room toevoegen tot de saus op gewenste dikte is) roer dit door elkaar voeg hier de spinazie aan toe rooster de pijnboompitten iets
de perline hoeft maar 6 a 7 min te koken dus dit is ook nog eens zo klaar
opdienen: pasta op het bord leggen saus er overheen en daar de pijnboompitten en kaas over en klaar