Hoe betalen jullie via internet gekochte spullen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:33

ik koop alleen goedkope spulletjes.

Doe het via de post.

Als ik iets duurs wil kopen wil ik het eerst zien!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:38

Heb een keer een goede aanvaring gehad toen ik een computerspel had aangeboden in de Power Unlimited. Ik vroeg dus ook altijd: eerst betalen en dan stuur ik het op. Nouja zo gezegd, zo gedaan. Geld was binnen en ik heb het spel opgestuurd. Er stond een hele duidelijke beschrijving in de advertentie, maar meneer beweerde dus dat het een heel ander spel was, en is meteen naar de redactie van de Power Unlimited gaan schrijven dat hij niet het goede spel had en bla bla bla... niet dat hij eerst mij even wat gevraagd had.. Maargoed, ik kreeg een brief van de PU dat ik geen advertenties meer mocht plaats. En dat terwijl ik lid was, en die andere kerel alle nummers los in de winkels kocht. Ze blokkeerden me dus zomaar zonder eerst mijn kant van het verhaal te vragen. Ik heb toen per onmiddelijke ingang mijn abo stil laten leggen. Wat denken ze wel niet! Boos! Daarna een brief gestuurd of dat altijd zo gaat, dat ze eerst mensen blokkeren en dat ik daarna pas mijn verhaal kan gaan doen. "Onze excuses, we zullen het corrigeren". Ja daaaaaaaag, hadden jullie fijn eerder mee moeten komen! Boos!

Zo kan het dus ook gaan.. zorg dus altijd dat je bewijs hebt dat je het goede op hebt gestuurd en het goede geleverd krijgt Lachen.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:21

smurf schreef:
ik heb een paard gekocht via internet in Oostenrijk, 16 dec, vorig jaar is de koop gesloten, 28 febr. kwam het paard aan in Nederland en toen ben ik gaan betalen, dat was me een gesodemieter, moest met een Inernational Money transfer en in dat dorp in Oostenrijk hadden ze de goede bank niet.......dat was pas een spannende koop......het paard was een jaar jonger dan me gezegd was (bleek uit de Pferdepass en de stamboekpapieren), kon helemaal niets, was niet verkeersmak......maar wel heel lief Lovers en hij heeft het gewoon met een vreemde meegegeven die met een Hollandse jeep + trailer voor z'n neus stond Haha!

en alles is goed gekomen....


Dat is gewaagd...

Ik koop en verkoop en betaal vooraf en laat vooraf betalen.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:39

Ik koop via Inet alleen bij Divoza en daar betaal je eerst en dan krijg je de spullen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:17

Tessebes schreef:
Ik maak het geld altijd eerst over en daarna wordt het pakje opgestuurd. 't Is tot nu toe nog nooit fout gegaan. Het blijft wel spannend altijd, ik heb vorige week nog geld naar iemand overgemaakt voor een paar rijbroeken. Nu maar hopen dat ze het pakje verstuurt!


Ik heb nog niets gehad. Scheve mond
Als het vandaag niet komt, dan ga ik maar weer eens mailen.

[edit]Ik heb het net binnen gekregen. Haha! [/edit]