PayPal struggles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

PayPal struggles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:25

Hallo allemaal!

Ik ben over het algemeen best goed met computers en het internet, maar hier kan ik dus echt even niet uitkomen.
Een tijdje geleden heb ik een PayPal account aangemaakt zodat ik makkelijker o.a kleding via Amerikaanse sites kon bestellen die geen iDeal hadden. Een creditcard heb ik niet. Ik heb toen mijn rekening aan mijn PayPal account gekoppeld en een aantal keer directe betalingen gedaan. Geen geld overmaken naar PayPal dus, maar gewoon inloggen via PayPal en dan werd het van mijn rekening afgehaald.

Nou heb ik het een tijdje niet gebruikt omdat je tegenwoordig bij Asos met iDeal kan betalen, maar nu ik een nieuwe site wou proberen kon ik ineens geen directe betalingen meer doen? Ik kom gewoon niet op het goede scherm terecht zeg maar.

Iemand die iets begrijpt uit dit verhaal en mij misschien kan helpen?

Anoniem

Re: PayPal struggles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:28

Je kunt dit niet op iedere website doen helaas. Kan dus zijn dat die website bankbetalingen via PayPal niet accepteert. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:29

Op de website staat aangegeven "deze website accepteert geen niet-directe betalingen". Dus lijkt dat het me dan juist andersom is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:29

Via de bank is niet direct :) wat misschien wel werkt is het geld overmaken naar je paypal en dan een directe betaling doen van je paypalrekening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:31

Aha, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Vind het alleen zo'n omslachtig systeem, duurt een paar dagen voor het vanuit mijn rekening op PayPal staat... Maar dankje voor de hulp! Ga eens kijken of ik het nog voor elkaar kan krijgen om er geld op te zetten en het dan te bestellen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:33

Als je er 25 euro op zet, staat het er meteen op, maar weet niet hoeveel je nodig hebt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:34

Staat er inderdaad meteen op! Via die money2you oid. Mocht het dan niet lukken kun je het ook gewoon weer terug laten storten op je bankrekening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:36

Oh dat is een goede! Ik weet alleen nog van vroegah dat je een overschrijving moest doen via PayPal en dat dat wel eens een paar werkdagen kon duren. Money2You ga ik even opschrijven haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:38

Staat op de site van PayPal zelf :j Kun je daar gewoon vinden. Succes!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:38

Je kunt via de paypal site gewoon geld toevoegen met iDeal, en dan staat het meteen op je paypal account, gaat automatisch via Money2you :) Moet dus alleen wel minimaal 25 euro zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:40

Het is zelfs wel een hele hoop meer dan 25 euro _O- Bedankt!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:42

Nou komt mooi uit dan haha :) Graag gedaan!