Ik heb dus een 75,- cadeaukaart van de bijenkorf liggen. doe ik letterlijk niks mee maar goed.
Nu heb ik dus dinsdag middag vrij, en dacht ik naar de bijenkorf te gaan, iets te kopen en dan weer terug te brengen..
Echter zie ik nu op de website van de bijenkorf staan:
Citaat:Geldteruggave op basis van betaalmethode
de Bijenkorf Card: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op uw Cardrekening.
Creditcard: u dient de creditcard tijdens het retourneren mee te nemen. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort.
Pinpas of contant: Bij bedragen tot 500,- ontvangt u een tegoedbon. Deze tegoedbon kan ingeruild worden voor andere artikelen en kan ook ingeruild worden voor contant geld bij de afdeling Klantenservice. Bedragen boven 500,- worden teruggestort op uw bank- of girorekening.
(Gedeeltelijk) met Cadeaucard: u ontvangt een bedrag retour in de vorm van een Bijenkorf Cadeaucard.
(Gedeeltelijk) met de Bijenkorf Card en een Cadeaucard: het aankoopbedrag wordt teruggestort op uw Cardrekening.
Met Punten: de Punten worden teruggestort op uw Cardrekening.
Dus als ik het goed begrijp, krijg je voor een cadeaukaart, een cadeaukaart, en voor contant geld een tegoedbon, die je mag omwisselen voor geld ?
Wat is dat nu weer voor iets stomsIemand die ervaringen er mee heeft dat ze toch geld terug kregen oid
?
?
)