[ENQ] Zadelproblemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NinetyFour

[ENQ] Zadelproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 14:04

Hallo Bokkers!

Voor de opleiding Accountancy zijn wij op dit moment bezig met een onderzoek. Wij hebben besloten onderzoek te doen naar wat nou precies de invloed van het zadel op de prestatie van het dressuurpaard is. Voor het praktijkgedeelte van ons onderzoek hebben wij een enquête opgesteld. Jullie zouden ons erg helpen door deze enquête in te vullen. Het invullen duurt 2 tot 3 minuten.

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=399127

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 14:14

Ik denk dat je je onderzoek veel betrouwbaarder kan maken door meer respons. Om door een verkeerd zadel problemen tegen te komen hoef je geen z te rijden.

Verder mis ik bij de vraag over je zadelmaker de optie ja en ik laat hem meerdere keren per jaar nakijken. 1 keer per jaar is echt heel weinig.

Tot slot is je stelling niet zo netjes geformuleerd, ik zou op zijn minst het 'nou' weglaten.

NinetyFour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 15:12

Bedankt voor de tips. Ik zal het vanavond meteen even aanpassen. Dat van het Z-niveau was trouwens een eis van de docent die het Onderzoek leidt.

smurffie

Re: [ENQ] Zadelproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:03

Daarover zou ik in gesprek gaan, het maakt je onderzoek minder valide en betrouwbaar, lijkt mij niet de bedoeling van je onderzoek

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:27

Ik mis eigenlijk nog de optie dat het paard geen stelling en buiging kan geven in het lichaam en dat het zadel tordeert of schuift (van links naar rechts) op de rug (kan ook nog). Ohja en ik mis ook nog de optie dat het paard rennerig wordt van een niet goed liggend zadel (buiten het staken, bokken en steigeren).
Vind het onderzoek erg summier voor wat je er mee wilt onderzoeken.

NinetyFour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 18:20

Dat klopt Vippie, maar het is ook maar een kleine opdracht en de enquête is samen met de docent opgesteld.