Ik zou graag jullie hulp hebben. Wij wonen in Spanje en hebben daar een hele dierbare vriendschap opgebouwd met een jong stel wat gisteren hun eerste kindje heeft gekregen. Wij zijn op dit moment in Nederland en we willen graag iets bijzonders meenemen als kraamcadeau.
Liefst iets met een Nederlands tintje, iets wat in Spanje niet zomaar te koop is. Natuurlijk gaan er wel een paar leuke klompjes mee voor het ventje, maar het mag ook wel iets duurders zijn (tot ongeveer 75 euro).
Iets van nijntje? Is van oorsprong toch typisch Nederlands. Is het een nederlands sprekend stel ook? Want dan zijn Nederlandse kinderboekjes ook wel leuk misschien??
Of iets van Woezel en Pip, Nijntje is inderdaad Nederlands, maar wel wereldwijd bekend. Woezel en Pip is ook heel Nederlands, maar minder bekend daarbuiten.
Bij de action heb je nu ook voor babytjes oranje shirtjes omdat voetbal en koningsdag er nu aankomen
Ha, dan kan kleine Martin met de WK-finale Spanje-Nederland straks in 'ons' kamp
Joltsje
Geplaatst: 20-04-14 09:46
ooh..vind die klompjes prachtig.. zou ik zeker doen
verder heb je ook veel woezel en pip - nijntje knuffels en zo.. dus niet met tekst. verder echt nederlands.. pf zou het niet weten. een shirtje met nederlandse tekst is ook wel grappig.. al snapt niemand er wat van haha