Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Slot op de kast maken
Ik herken het welvreselijk. Weet dat mijn vriendin gewoon de was van de zus maar gewoon gelijk op de vloer pleurde van 'zoek het lekker zelf uit'. Kledingkast nagenoeg leeg natuurlijk, alles op de grond.
Ketaki schreef:misschien je kleding zelf wassen en drogen , zodat je het zelf gelijk kunt vouwen als het gedroogd is.
kan je zusje het ook niet pakken.
simodi schreef:Joh, je bent 23! Misschien toch tijd om een eigen woonruimte zoeken ....?!![]()
Oplossing is je eigen was doen, dan ben je er zelf bij als het uit de wasmachine/droger komt, in je kast leggen en je kamerdeur op slot doen en houden!![]()
Sowieso lijkt me dat je op jouw leeftijd best je eigen was zou kunnen doen en dat niet meer iets is dat je moeder voor je moet doen!

Sabbientje schreef:Al je eigen kleding merken met een watervaste stift in het label. Dan is het makkelijker te zeggen dat ze je kleding heeft gepakt.
En dan kun je haar er beter op aanspreken.
Arc_En_Ciel schreef:Nou, precies hetzelfde doen als je zusjemaw, gewoon terugpakken uit haar kast en zeggen dat je hem terug hebt gevonden/een nieuwe hebt gekocht
Hoeft niet méér te kosten, als je maar functioneel wast
. Janine1990 schreef:Sabbientje schreef:Al je eigen kleding merken met een watervaste stift in het label. Dan is het makkelijker te zeggen dat ze je kleding heeft gepakt.
En dan kun je haar er beter op aanspreken.
Ik ga er gewoon met een felgekleurd draadje iets in borduren.
Moet alleen nog iets verzinnen op basic spullen die geen label hebben.
Ze zal dan vast mijn schone was nog wel meenemen, maar dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan.
noorhermans1 schreef:herkenbaar
en als we dan gaan shoppen, jezus noor, wat heb jij een slechte smaak! echt heel lelijk en een week later heeft ze het al weer gepakt hoor
je kunt zo'n ding halen bij de Action voor max. 5 euro. Misschien denkt ze dan dat je haar filmt en blijft ze eruit weg.. Sting schreef:Hoe zou dat moeten als je uit huis bent dan? Dan heb je toch ook maar 1 was per week? Ik ben nu sinds een maandje op mezelf, al doe ik zelf al jaren mijn was, ook toen ik nog thuis woonde. Alleen handdoeken gingen op de grote stapel voor een 90 graden was.
Enige oplossing die ik dus zie: verzamel je eigen was, stop het in de wasmachine en was het zelf. Desnoods wacht je twee weken als je bepaalde kledingstukken niet bij elkaar wilt wassen. En ja, dan kan je het misschien 1,5 week niet aan, maar dat zal in de toekomst waarschijnlijk ook zo zijn toch?Hoeft niet méér te kosten, als je maar functioneel wast
.
Arc_En_Ciel schreef:Je zou ook een nep camera in je kast kunnen schroevenje kunt zo'n ding halen bij de Action voor max. 5 euro. Misschien denkt ze dan dat je haar filmt en blijft ze eruit weg..
Arc_En_Ciel schreef:Je zou ook een nep camera in je kast kunnen schroevenje kunt zo'n ding halen bij de Action voor max. 5 euro. Misschien denkt ze dan dat je haar filmt en blijft ze eruit weg..