Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MariekeB schreef:Ah sorry , ik had mijn stukje nog aangepast. 200 euro is niet weinig, maar wel al het om 5 designer broeken gaat
welk land gaat het om ?
.. briitje schreef:MariekeB schreef:Ah sorry , ik had mijn stukje nog aangepast. 200 euro is niet weinig, maar wel al het om 5 designer broeken gaat
welk land gaat het om ?
Het gaat gewoon om Nederland. Gewoon via mp een verkoper gevonden. Nee maar wil absoluut geen risico nemen dat ik ineens me geld kwijt ben. Om die redden heb ik besloten het niet te doen. Moet er ook naar een kantoor voor, waar ik geen tijd voor heb. En heb er zo me twijfels over. Paypal vind ik veel beter, maar gaan hun niet akkoord mee. Jammer kon voor een mooie prijs wat op de kop tikken.
En al een aantal bokkers zijn er argwanend over..
Sassy schreef:bij het lezen van Western Union gaan bij mij de alarmbellen af....ik zou het niet doen.
Google daar maar eens op.
briitje schreef:Ja dit ligt inderdaad niet aan western union. Maar als ik opgelicht word, ben ik gewoon me geld kwijt. Via deze site heb ik geen enkele zekerheid. En via paypal is dit anders. Dan kan ik het net zo goed via de gewone bank overmaken, maakt geen verschil toch? enkel de tijd dat het binnen is.
Banken werken tm maandag namelijk ook niet ivm goede vrijdag en pasen 
Rex_Rolfo schreef:PB eens een link naar die mp advertentie. Heb wel zin om te snuffelen of ik wat meer info kan vinden