Bijbaan in de paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharlievdH

Bijbaan in de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 22:05

Hoi, ik ben vijftien jaar oud (Zestien eind augustus) en zoek een bijbaan. Nu zit er een springstal bij mij in het dorp, en leek het me ideaal als ik daar stallen uit kon mesten of iets dergelijks. (Hard werken lijkt me wel fijn, is het meteen een beetje een workout :D)
Maar, hoe groot zou nu de kans zijn dat ik wel degelijk een bijbaantje kan krijgen daar?

Ekeif96

Re: Bijbaan in de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:11

Vaak is die kans best klein.
Maar ga er gewoon naartoe en vraag het gewoon onder het mom van "nee heb je, ja kun je krijgen"!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:13

Echt geld ermee verdienen lijkt me heel klein..
Maar idd als hierboven, waarom niet proberen ?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:16

Inderdaad, gewoon gaan vragen ;)

Ik heb zelf alf 16/17jarige op een pensionstal gewerkt als stalhulp. Hou er wel absoluut rekening mee dat het erg hard werken. Je kan nu wel roepen 'ik hou van hard werken' maar veel mensen onderschatten het zeker en vast. Het zijn vaak ook lange dagen en erg veel betaalt het niet. En ik had dan nog het geluk dat ik daadwerkelijk ook met de paarden zelf in aanraking kwam (in stapmolen zetten, op weide zetten, beetje verzorgen...)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:25

Ik ken juist wel stallen die je er voor betalen, zal gewoon zwart rond de 5,- per uur verdienen en dat is imo best netjes voor jouw leeftijd! Gewoon vragen, nee heb je ja kun je krijgen :)

Cadeautje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 08:56

Waar woon je Natsuki? Wij verhuizen binnenkort naar Kootwijk en hebben zo af en toe wat hulp nodig bij de verzorging van onze twee paarden.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 09:08

billionache schreef:
Inderdaad, gewoon gaan vragen ;)

Ik heb zelf alf 16/17jarige op een pensionstal gewerkt als stalhulp. Hou er wel absoluut rekening mee dat het erg hard werken. Je kan nu wel roepen 'ik hou van hard werken' maar veel mensen onderschatten het zeker en vast. Het zijn vaak ook lange dagen en erg veel betaalt het niet. En ik had dan nog het geluk dat ik daadwerkelijk ook met de paarden zelf in aanraking kwam (in stapmolen zetten, op weide zetten, beetje verzorgen...)

+1
Heb t ook een tijdje gedaan