Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Hier allemaal goede ervaringen met Bonprix. Ik bestel dan ook altijd met betaling met acceptgiro. Dus nooit problemen met geld terugkrijgen.
Ik heb nog nooit 2 dezelfde artikelen willen bestellen maar het zou toch wel moeten kunnen lijkt me. Bijvoorbeeld omdat je besteld voor je moeder of een vriendin.
Bij Wehkamp is nooit een probleem.
'
iirrssjjee schreef:Gratis verzendkosten? Fijn ben ik dus net wat te vroeg...
Ik was ook altijd zeer te spreken over bonprix.nl, maar ik word er nu een beetje moe van...
Als je voor 22.00 besteld duurt het 2 dagen voor je het pakket binnen hebt. Dus dat zou zaterdag betekenen, kreeg ik al een mail dat het een dag langer zou duren. Nouja, geen probleem, heb het nog niet nodig. Dus dat zou dinsdag betekenen, aangezien er op zondag en maandag niks bezorgd word.
Gisteren nog niks, geprobeerd in te loggen op mijnbonprix, maar dit ging niet want mijn klantnummer klopte niet i.c.m. mijn postcode..? Uhm... dat staat toch echt in de mail.... Nog maar een dag afwachten dan maar... Nu inmiddels nog niks, wel kunnen inloggen op mijnbonprix, maar het enige wat daar staat is dat het is overhandigd aan onze partner...
Ja dus? Wanneer heb ik het dan? En sinds wanneer is het overhandigd aan de partner?
Dit was voor mij dus de laatste keer bestellen bij bonprix... Jammer, was altijd zeer tevreden over ze...