Ik ben een meisje van 15 jaar en zit in 3 havo.
Nu heb ik laatst mijn vakkenpakket moeten kiezen; E&M (economie & maatschappij, na veel twijfels, maar nu behoorlijk zeker! ) Ik heb bij mijn vakkenpakket biologie gekozen als keuzevak, om het profiel zo breed mogelijk te houden..
Ik zit alleen ergens mee; ik heb echt nog totaal geen idee wat ik na de havo wil gaan studeren..
Nu zullen jullie wel denken; meid, waar maak je je druk om, je hebt nog 2 jaar... ( & dat klopt ook wel, haha) maar toch zit ik er mee. Vriendinnen van mij weten al precies wat ze willen gaan studeren en ik heb nog geen idee. (daardoor denk ik er nog meer over na, haha)
Ook weet ik niet of ik de 'paardensector' als hobby wil houden of daar toch mijn werk van wil maken. Zijn er mensen met ervaring/tips?
Nu is mijn vraag of jullie leuke opleidingen weten en ervaringen hebben of een manier weten hoe ik erachter kan komen wat bij mij past?
Zou ook leuk zijn als jullie willen vertellen welke opleiding je doet, of gaat doen.. wie weet heb ik er iets aan..?
Bedankt voor het lezen.. haha!
Alleen had ik dan C&M en economie als extra vak (en biologie geloof ik? Had er 2). Ik ben uiteindelijk Media, Informatie en Communicatie gaan studeren aan de Hogeschool van Amsterdam. 1x naar de open dag geweest en ik was verkocht!