Simyo aanpassen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Simyo aanpassen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 13:56

Ik ga wachten op de iphone6 maar eind van de maand loopt mn abonnement af.
Ik wil tot die tijd een sim only , is een stuk goedkoper.

Nu kan je bij simyo een maandelijks opzegbare sim only nemen of een jaarabonnement.
Een jaarabonnement zijn de prijzen voordeliger van. Maar kan ik bijvoorbeeld beginnen met 1GB internet en 300 minuten en als de Iphone 6 er is internet er helemaal uitgooien ( dus niet verlagen maar echt op 0 ) en dan belminuten naar minimale? Dan is dat alsnog goedkoper als een maandelijks opzegbare sim only..

Ik ben op de hoogte van Ziggo mobiel maar hoor daar veel slechte dingen over. :o

Quad

Re: Simyo aanpassen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:07

Als je maandelijks neemt heb je het voordeel dat je je abonnement kan aanpassen naar wat jij wilt en ook kan opzeggen wanneer je het wilt. Bij een jaar abonnement kan dat niet zo makkelijk.

Ik weet van Hi wel dat je je tegoed maandelijks kan aanpassen en verminderen maar niet onder het aangesloten minuten/MB's.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:21

Op de site van simyo staat dat je idd maandelijks kan aanpassen bij een jaarabbo, je zal bij het laagste op 3 euro per maand uitkomen.

Maandelijks opzegbaar is iets duurder dan een jaarabbo, ik zou even uitrekenen wat het je aan maandelijks opzegbaar gaat kosten en wat een jaarabbo je gaat kosten en die vergelijken. Dan kan je de goedkoopste kiezen :)

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 14:24

@ Liselot, dat is inderdaad wat ik bedoelde!

En ik zag dus dat je inderdaad kan aanpassen maar kan ook dat ze zeggen dat je dan minimale internet moet afnemen.

Als ik internet eruit kan gooien is het goedkoper om een jaarabbo te nemen. En deze dan nog een maand of 5 voor 3 euro door te laten lopen. Dat is dan 15 euro "weggegooid".

Een maandelijks opzegbaar sim only is 7 euro per maand duurder. Dus 7x7 euro = 49 euro meer dan.

ALS de iphone 6 natuurlijk in oktober komt, kan ook later zijn, hij is nog niet eens aangekondigd :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:25

Voor internet kan je klikken op " geen bundel" Dat kost je dan ook niets

Doorgaans is apple wel vrij stipt met uitbrengen, meestal september/oktober, maar reken erop dat het dan nog wel even duurt voordat hij ook in NL te krijgen is

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:31

Babsiej schreef:
Ik ga wachten op de iphone6 maar eind van de maand loopt mn abonnement af.
Ik wil tot die tijd een sim only , is een stuk goedkoper.

Nu kan je bij simyo een maandelijks opzegbare sim only nemen of een jaarabonnement.
Een jaarabonnement zijn de prijzen voordeliger van. Maar kan ik bijvoorbeeld beginnen met 1GB internet en 300 minuten en als de Iphone 6 er is internet er helemaal uitgooien ( dus niet verlagen maar echt op 0 ) en dan belminuten naar minimale? Dan is dat alsnog goedkoper als een maandelijks opzegbare sim only..

Ik ben op de hoogte van Ziggo mobiel maar hoor daar veel slechte dingen over. :o

Simyo:
"De einddatum van je abonnement vind je bij 'jaar of maand'. Je abonnement loopt door zo lang je de bundel niet wijzigt. Zodra je de bundel wijzigt wordt je abonnement met een maand verlengd. De opzegtermijn voor je abonnement is 1 maand. Je kunt belminuten, sms'jes, en mb's niet meenemen naar de volgende maand."

Verder zie ik niks waarom je niet gewoon kan verlagen naar geen internetbundel en 100 minuten.

Trouwens Ben is goedkoper dan Simyo

En praktisch gezien.. Als je je oude abbo laat doorlopen met je huidige telefoonnummer. Dan krijg je dus een nieuw nummer voor je Iphone 6 abbo. Wil je dat?