Ik wil graag een kast beplakken met goedkoop plakfolie, ondertussen bij de Action en Hema geweest, maar geen plakfolie te vinden.. Ik wil liever niet bestellen omdat ik de kleur graag eerst wil zien. Bij de Praxis hadden ze wel houtachtig plakfolie, maar ik zoek een leuk kleurtje of patroontje.. Waar moet ik heen?
Blokker, heeft diverse dessins ligt naast het raamplastic
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 14-04-14 19:12
Ik zie bij je woonplaats Haaglanden, kom je ook weleens in Rotterdam? Bij de buy blij (ik geloof dat hij zo heet, zo'n goedkoop winkeltje a la so low) hebben ze ook folie, meerdere rekken.
Hij zit op het rijtje richting de markt, vlakbij de So Low.
Gewoon een sign/reclame bedrijf bij jou in de buurt zoeken. Daar heb je de meeste keuze en de beste kwaliteit!
jorika1986
Geplaatst: 14-04-14 19:21
Tijdje geleden in een winkel geweest daar hadden ze een heleboel van dat soort folie's op rollen. Maar ik ben nu al een half uur aan het verzinnen welke winkel dat ook alweer was...
Action wel degelijk hoor! Houtprint, bloemetjesprint.. Iets beter zoeken en anders even vragen
Ladyson
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 21:17
Oh, vriendlief is vandaag ook bij de Blokker geweest en daar hadden ze het ook niet.. Misschien alleen in de grotere vestigingen Bij de Action heeft hij het gevraagd zelfs. Bij de Hema ook.
EDIT: ohh.. bij de Blokker had hij het niet gevraagd, geeft weer hoop!
Zoek op Internet Gouden Gids, belettering. Da's toch niet zo moeilijk?
Gea99
Geplaatst: 14-04-14 22:43
Nou die van de action had ik dus laatst meegenomen, wou kastplanken beplakken, maar wat een rommel. Scheurde zo weg. Dan betaal ik liever iets meer en dat het goed en mooi zit.