Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Technisch nog getrouwd, maar ja, koop je ook weinig voor... Heb de helft van de tijd nog wel mijn kinderen, maar de andere helft van de tijd... dan mis je je partner heel erg, je mist je kinderen, ben ook nog een hoop van mijn vrienden kwijt. Kunnen avonden opeens lang zijn... (vooral als je ze altijd hebt opgevuld met partner, vrienden, spelletjes doen met z'n allen, etc.)
Ik pols rond of mensen naar wedstrijden gaan, en ga dan gewoon mee voor de gezelligheid. Of gewoon op de bonnefooi naar wedstrijden en wel zien wat er gebeurd. Laatst ook een keer van Den Helder naar Amsterdam gereden... om iemand te helpen met tuig poetsen
Vult niet alle dagen, maar het geeft tenminste een start.

, maar het vult zich idd wel meestal. En anders slopen de paarden wel wat, wat ik dan weer moet maken....
_mexx_lady_ schreef:Leuk om te lezen dat jullie je weekenden zo vol krijgen.
Hoe doen jullie dat? Heb vandaag 4 mensen gesms't om iets te gaan drinken maar die hadden allemaal wel wat te doen!
- verder een hartstikke aardige en leuke meid die echt wel de juiste persoon tegen het lijf gaat lopen. Dat verdien je hoor!
en het is gericht op gezellig leuke dingen doen met andere mensen die heel vaak óók in deze situatie zitten en er komen mannen en vrouwen op af, zonder dat het meteen zo'n veemarkt wordt