weet het niet zo goed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Radetski

weet het niet zo goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 19:32

Hoi lieve mensjes,

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Ane, 24 jaar.
Ik rij al van mijn 9 jaar paard. Waarvan 9 jaar op een manege. Toen een eigen geweldig paard gehad, helaas 18 maart 2014 moeten laten inslapen op 20 jarige leeftijd (tumor aan de longen.)

Zo hier ben ik ook vanaf. Maar waarvoor ik eigenlijk een topic open is heel iets anders. Ik weet niet goed of ik jullie advies wil of gewoon het van me afschrijven.

Het begon 4 september 2012. Niet meer kunnen werken. Dag en nacht onbeschrijfelijke pijn! Al een hele tijd last van me linker schouder. 8 maanden aangemodderd. Na 8 maanden eindelijk geopereerd. Eindelijk! Mijn pijn werd minder, nu nog heeeeel soms last. Met de nodige fysio en krachttraining, 80% in orde gekomen, nu een 3 weken gestopt met fysio omdat ik niet achteruit ging maar ook niet meer vooruit.