Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Jeetje wat een verhaal. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet. Ik denk dat je een hoop hebt nog moet verwerken.
. Neem eens rustig de tijd om een en ander te verwerken voordat je je weer ergens instort. Je hebt twee verliezen voor je kiezen gehad, je zit in een rouwproces, dat heeft tijd en energie nodig.
(Mijn ex en ik waren totaal verschillend, dus zijn vrienden met wie we daar om gingen waren mijn vrienden ook nooit geweest als ik ze zo had leren kennen
) 2 jaar gewoond en ik ben nu weer 2 maanden terug en ik spreek nog maar 1 iemand van daar. Ik kon er niet wennen, de mensen zijn heel anders als in Brabant wat ik gewend was... Ging wel met mensen om, maar elk weekend weer terug....
dus dat scheelt ook veel, dan ga je niet 20 euro betalen voor een uurtje in een les met een paar man, terwijl je een eind verder alle luxe en alles voor jezelf hebt
Anders was ik er misschien wel gaan rijden... Wel leuk daar gepraat, buurmeisje reed er ook.. Maar wel echt "manege" ))
Dat is nooit het probleem. Maar merkte wel dat het in Brabant makkelijker was ofzo.. Minder individualistisch... Misschien kun je je via je werk/hobby/sport wel bij wat mensen aansluiten
Dan heb je er iig wat mensen om je heen, dat is altijd wel fijn...
Vandaar dat ik ook daar naar toe ging ipv in de buurt vrienden maken op de manege... Verzorgpaard daar vinden heb ik ook nog even gekeken, maar vond dat ook niet echt heel eerlijk.. Zocht zelf een verzorgster omdat ik niet vaak genoeg op en neer kon en dan zou ik het paard van iemand anders gaan rijden.. Maar die zijn er zeker wel wat te vinden... Als je binnendoor naar Barendrecht rijdt zijn er nog aardig wat stallen (ook vlak bij de manege...) Dat lijkt me iig leuker dan op een manege gaan rijden :p
) Dus dat is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk
En ik zat me gewoon altijd van hot naar her te jagen.. Maarja, het was nooit echt mijn thuis... Dus dan steek je er ook geen tijd in...
) maar investeer ook in nieuwe vrienden... Als ik dat wat meer had gedaan, had ik het misschien wat minder erg gevonden...