Vorig jaar organiseerde een groepje mensen op mijn studentenvereniging een plantengroeiwedstrijd. Iedereen kreeg een paar zaadjes en kreeg enkele maanden (ik geloof drie) de tijd om het plantje zo groot mogelijk te laten worden. Het leuke was ook dat je niet wist welke plantjes je had, je kreeg alleen enkele zaadjes en de beschrijving op het zakje, en je moest maar zien wat eruit kwam.
Ik merk dat een hoop Bokkers ook fan zijn van een klein plantje op laten groeien! Dus misschien kunnen we iets soortgelijks doen
Het zal bij grote interesse iets lastiger worden om zaadjes te kopen en uit te delen (als ook duur voor mij
), maar we kunnen ook allemaal zelf iets bijzonders halen bij het tuincentrum en daar foto-updates van plaatsen hier. Lijkt het je leuk? Reageer even met je voorkeur voor optie 1 (zaadjes krijgen zonder dat je weet wat het is) of optie 2 (zelf zaadjes kopen).
Het zou ook leuk zijn als je alleen reageert als je serieus mee wilt doen, dat houdt het topic netjes
Hopende op veel reacties!
Groetjes Maggi

Voor de gelijkheid een of twee "verplichte" plantjes en dan nog een plantje naar eigen keuze?