Dank je. Dat topic heb ik inderdaad ook gelezen, maar ik heb dus nooit voor zoiets aangemeld, de mensen die daar reageren zitten op allerlei datingsites enzo, daar zit ik ook nooit op....
Komt echt een beetje uit de lucht vallen voor mij...
Want ja, niets doen en afwachten... Of dan toch een bericht van afmelden sturen...
Nee... Ik zou het echt via mijn provider spelen... Wellicht kunnen zij net iets meer zien.
Lolleke
Geplaatst: 12-04-14 18:09
Het is niet zo heel moeilijk een verkeerd nummer in te voeren voor oziets. Misschien wel een vent die er wel op uit was en in plaats van 0612345678 dit 0612345679 heeft ingetypt...balen maar het gebeurt
Ze zijn verplicht de juiste stopinformatie mee te sturen, dus in dit geval zou INFONEE naar 3010 genoeg moeten zijn.
Ik zou het wel doen, want dan geef je aan dat je geen info/abbo wil.
Lolleke
Geplaatst: 12-04-14 18:19
Sammie schreef:
Ik zou het wel doen, want dan geef je aan dat je geen info/abbo wil.
Zeker weten dan wat je terugstuurt. Is het niet precies datgene wat je hoort te sturen, geeft hun het recht om overal op te reageren en je op kosten te jagen. Vaak wel weer terug te halen, maar zijn veel vervelende procedures.
Ik zou mijn provider even bellen. Het vervelende is namelijk dat jij betaalt voor elk ontvangen bericht, oftewel jij betaalt voor elk bericht wat zij naar jou sturen. Ze kunnen dus heel makkelijk door 3 keer "weet je het zeker stuur dan ja" en "onbekend commando" naar jou te sturen tientallen euro's uit je persen voordat je daadwerkelijk ook echt het abbonement stopgezet hebt. Gewoon even een telefoontje naar je provider en vragen hoe je dit het beste kan aanpakken.
bliver
Geplaatst: 12-04-14 18:26
ik zou even afwachten of je meer smsjes krijgt die echt van zon abbonement zijn. Er zijn veel neppe smsjes die juist willen dat je wat terugstuurt waarmee ze vervolgens jou op kosten jagen. Als jij zeker weet dat je je nergens op geabbonneerd hebt zou ik echt niet zo maar terug sturen
Ik heb dus ook net zo'n berichtje ontvangen, heb me ook nergens voor aangemeld en vertrouw het van geen kant. Lees dus even mee of er nog meer ervaringen mee zijn!
Ik heb maar even met KPN gebeld. Ik vertrouwde het ook van geen kant en durfde niks terug te sturen.
Het duurde even maar ze hebben mijn nummer nu "afgemeld" Ik kreeg net een bevestigings sms dat mijn nummer nu geblokkeerd is voor betaalde sms diensten.
Zij zeiden ook dat eventuele kosten gecrediteerd kunnen worden als je jezelf niet hebt aangemeld voor zo'n abbonnement.